{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Video overføres til PS3 - Problem {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har været til dhb og tage en masse optagelser på mit video kamera JVCAM 16mega px

Men når jeg vil overføre mine videoer og smækker dem på computeren og åbner PS3 Medie server program og min ps3 har fundet programmet.. Så lægger jeg mine videoer ind på mit drev ( OS(C:) ) og åbner mappen OS på min PS3 og overføre videoen/er er det som om de første 50% kører fjong... Men efter det begynder det at gå langsomt og til sidst går den i stå ved 80%-90%

Men jeg har overført før videoer fra min video kamera men det har været en video jeg havde optaget i sort og hvid den kunne godt overføres og en film der kun kunne ses helt hvidt billede i.... Ellers alle de fine biler der skinner i solen vil den ikke overføre.... WHY!!!! Er ikke nørd ved ikke så meget....

Har også prøvet usb stik fra PS3 til videokamera... Men den stopper med at overføre ved 80% 90%
Og vil man se videoen inden den ligger på ps3 men ligger inde i ps3 medie server så lagger den og kan ikke spille ordenligt.... Forstår ikke for en ps3 KAN spille HD DVD'er ....... Det kan da ikke være kvali's skyld den ter sig?? hukommelse skulle der gerne være nok af

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Video overføres til PS3 - Problem
Kommentér på:
Video overføres til PS3 - Problem

Annonce