{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

Fatman hifi anlæg? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, nogen der kender til Fatman itube? Jeg har fået et godt tilbud, men kan ikke prøve før jeg køber!

Det er et af de her, men ved ikke hvilket smiley
(link fjernet)

Jeg ved godt at det her er baboom, har ikke lige taget mig sammen til at få købt en basis bruger på hifigalleriet!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fatman hifi anlæg?
  • #1   4. apr 2011 Har hørt at det skulle være okay. Men man skulle også kunne få noget mere for pengene ved at gå uden om sådan en design/in produkt.

Men hvis du kan få det til en god pris, så er det da bare og prøve. Og husk at det ikke kan slæbe kæmpe store højttalere til en øredøvende niveau.

• #2   4. apr 2011 Okay, jeg vil se om jeg kan finde noget andet! Men sættet med forsærker 2x25w inkl. Højtalere kan jeg få til 2000. Kender du noget til eltax monitor 3 højtalere? Har hørt meget godt om dem

Men takbfor det!

• #3   4. apr 2011 Det lyder umiddelbart som en fin pris. Du får ikke meget anlæg andre steder for 2000kr.

De skulle være helt fine til prisen, trods folk taler dårligt om mærket.

• #4   4. apr 2011 Super, så vil jeg da overveje dem. Jeg er bare i tvivl om højtalerne er noget værd.

• #5   4. apr 2011 Husk lige at pæren sagtens kan koste 500-1000kr og holder typisk 2-3år smiley

I øvrigt er de der eltax udmærket, især til prisen. Min far gav selv 375kr pr. stk. dengang smiley

• #6   4. apr 2011 Mener du røret? Der er 3 års garanti på, men et rør til en guitar rørforstærker koster ikke mere end et par hundrede, har ikke lige så meget styr på hvilke rør man kan bruge til hvad.

Men jeg har tænkt på at købe de der eltax højtalere hvis ikke det bliver rørforstærkeren her smiley

Kommentér på:
Fatman hifi anlæg?

Annonce