{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Logitech Z-5500
  • #1   27. mar 2011 super lækkert sæt. men ledningerne kan du jo bare skifte ud hvis du ikke er tilfreds med dem=? Men der er så meget med at jeg er blevet nød til at klippe fra, for der lå så mange bag computern..

• #2   27. mar 2011 Nills '
    hvad snakker du om, det sæt er nok det bedste pc højttaler sæt på markede, det spiller super godt i forhold til prisklassen.

S C
    jeg mener at kunne huske at ledningerne er omkring 5 meter men det er standard højttaler ledning så du kan sagens købe et længere stykke at sætte på i silvan eller andet byggemarkede.

• #3   27. mar 2011 Tak for hurtige svar smiley
    Ved godt at den kan skiftes ud. Men synes bare det ville være rart, hvis tingene nu bare passede fra start af, uden at skulle skifte dem ud smiley

• #4   27. mar 2011 Nills '

Må give nils ret.. Det er fine nok højtalere, men hvis mam vil have god lyd er det ikke dem man skal have ..

• #5   27. mar 2011 Netop pga. det tilbud, at jeg overvejer dem.
    Skal nok nærmere bruge 10m for at få de bagerste med. Har I forslag til hvor der kan købes billige kabler, så det kan lade sig gøre? :b

• #6   28. mar 2011 http://www.av-connection.dk/?ML=1

Men Niils alt er jo relativt. Du bliver nød til at gå ud fra prisen, og sige får du noget bedre for de ~1500? Og så må man jo alligevel sige at det er godt. Det er klart at du kan lige xx.xxxx kr. eller mere, og få noget der bedre.. Men det svarer jo til at sammenligne en toyota med en ferrari på hastighed, det er 2 vidt forskellige klasser, men toyotaen kan sagtens være god i sin klasse.

• #7   28. mar 2011 Nils !!

hvad ville du komme med i prisklassen 2-2500 til pc

smiley

kim

• #8   28. mar 2011 Du kan jo også bare forlænge dem ? smiley ... det har jeg selv gjort på mine Z-5500 =)..

• #9   28. mar 2011 ledningerne er 7m til baghøjtalerne

det spiller meget godt til 1300 men vil give de 2 andre ret. det spiller ikke godt nok til at normalt koste 2300 der kan du få meget andet som kan spille lige så godt.

Kommentér på:
Logitech Z-5500

Annonce