{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kvittering til iPhone?
  • #1   27. mar 2011 99% af tiden kan man da ringe til/besøge stedet hvor den er købt og få en ny kopi.

• #2   27. mar 2011 Det kommer an på hvor den er købt.
    Nogle butikker gemmer deres kundedata og deres køb i en database, så du må sende hende ned hvor hun har købt den, og spørge dem.

• #3   27. mar 2011 Okay smiley Og det er vel selvom at telefonen er solgt til en anden :)? Har ikke ligefrem forstand på det smiley

• #4   27. mar 2011 Nej.

DU kan ikke få en ny kvittering.
    Hende du har købt den af, kan få en ny kvittering, som hun kan sende til dig.

• #5   27. mar 2011 årh for pokker smiley Hende jeg har købt den af, havde fået den af en ven, som skyldte hende penge.
    Ja så er der lang vej endnu smiley

• #6   27. mar 2011 hvis du ved hvor den er købt så går du ned i dres butiker siger du mangler kvitring på din mobil så finde de en frem det tager 1min

• Jens S
    Jens S Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Svar: 20
    #7   27. mar 2011 Enig med Bilal E - du kan sagtens gå ned i den butik telefonen er solgt i og få en kopi at kvitteringen, ved nogen selskaber kan den endda fremsøges fra alle butikker, eksempelvis Telenor...

Held og lykke med det

• #8   27. mar 2011 så jeg kan bare f.eks. gå i telenor selvom jeg ikke er sikker på at den er købt der, og så kan de søge ? Tror måske den er købt i telenor, for hende jeg købt den af sagde at hun havde været i telenor og få låst den op. smiley

• Jens S
    Jens S Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Svar: 20
    #9   27. mar 2011 Du smider bare IMEI nummeret, så skal jeg prøve slå den op i morgen og maile en kvittering til dig smiley

Men hvad skal du bruge en kvittering til - hvis den skal sendes til rep, behøver du ingen kvittering hvis den er købt ved Telenor og det er der igennem du sender den ind

Kommentér på:
Kvittering til iPhone?

Annonce