{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Hjælp med gamer pc hurtig.. {{forumTopicSubject}}

Hej BB jeg har sådan en gamer pc : http://www.cheap-computers-guide.com/images/can-anyone-help-with-a-build-your-own-computer-question-21288105.jpg og en dag jeg skulle tænde den sker der ikk noget og den kører med hdmi stik over fjernsyn og grafikkortet er sådan et her : http://www.tailoredsystems.co.uk/images/uploads/Graphics/XFX_Radeon_HD_4650_01.jpg ved ikk hvordan jeg får det til at virke igen..:) tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp med gamer pc hurtig..
  • #1   9. mar 2011 et rigtig godt sammensat spørgsmål her.. ingen info, ud over grafikkort og et kabinet. . ??
    '
    men hvis den er HELT død, kan det tyde på en død PSU eller bundkortet er dødt . .

• #2   9. mar 2011 Du skal sørge for at strømstikket er sat i og der er tændt på kontakten

Uddyb dog ! Vi kan jo ikke hjælpe med den info der..

• #3   9. mar 2011 Det der er er at den ikk gider at vise noget som helst på skærmen når jeg tænder den, har prøvet alt hvad jeg kan, for at få det til at virke men kan ikk, og grafik kortet er næsten helt nyt..

• #5   9. mar 2011 er det nu kun skærmen der ikke viser noget, og ikke det hele der er dødt. . ???

tænder skærmen overhovedet. . ??
    hvis du har både skærm og tv tilkoblet, kommer der NOGET billede, evt bare opstrats billede, nogensteder .???

starter selve computeren umiddelbart normalt op.. ?? kan du se ved at den arbejeder specielt på HDD meget i starten, og efter lidt tid, næsten ikke arbejeder på HDD..

Kommentér på:
Hjælp med gamer pc hurtig..

Annonce