{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.494 visninger | Oprettet:

Hjælp til AEG vaskemaskine {{forumTopicSubject}}

Jeg har en AEG Øko lavamat 73620 update.

Kørte en program med tøj, som jeg plejer, da den var færdig, lyste den røde prik ikke det hvor der står dør, altså kunne jeg ikke åbne døren. Har prøvet at rense filter, og efterfølgene kørt en centrifugering, men den vil stadig ikke åbne. Har prøvet at tage strømmen fra, også uden held. nogen der har en god ide til hvorfor og hvad jeg kan gøre?

Har desværre ikke brugsanvisningen, da jeg købte den brugt og kan ikke finde nogen på nettet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til AEG vaskemaskine
  • donald h
    donald h Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 237
    #1   27. feb 2011 hej uni jeg har lige downloadet brugsanvisningen på dansk... men den ligger på min pc.. hvis du skriver en pm med din mail kan jeg lige sende den til dig smiley

• #2   27. feb 2011 Prøv at starte vasken igen, hvis du kan det Og se om den så vil åbne?

• #4   27. feb 2011 Jeg havde også en AEG, der nogle gange lavede det nummer.. Jeg mener at kunne huske at der på min sad en hvid "knap" med en kærv i, nede ved filterlågen.. Du kan bruge en skruetrækker til at dreje den en kvart eller en halv omgang for at åbne for dørkontakten...

• #5   27. feb 2011 ja jeg fik også lige et link til brugsanvisningen, hvor der står anvist hvordan jeg nødåbner, problemet er bare at det de anviser ikke er på min maskine??!!! UNDERLIGT!.. Men har lige prøvet at køre programmet igen, så må jeg se om den vil derefter.

• donald h
    donald h Tilmeldt:
    okt 2009

#6   27. feb 2011 og den hed præcis det samme for jeg hentede en 2 forskellige steder og de hed noget forskeligt... men du kan altid skrive hvis du vil have den jeg har

• #7   27. feb 2011 jeg fik den her, ved ikk om det var den du fandt?

(link fjernet)

• donald h
    donald h Tilmeldt:
    okt 2009

#8   27. feb 2011 jo det ligner den smiley

Kommentér på:
Hjælp til AEG vaskemaskine

Annonce