{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

Alen G
Alen G
Tilmeldt:
9. mar 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14

GRIB CHANCEN {{forumTopicSubject}}

Grib Chancen!!

Jeg søger i øjeblikket nogle seriøse folk, som kunne være interesseret i et arbejde inden for et marketings firma (telekommunikation/internet/TV) , i forbindelse med min nye selvstændig virksomhed. Du behøver ingen erfaring inden for området, da der tilbydes masser af træning i starten. Et arbejde hvor du kan tjene gode penge ved siden af din skole/andet arbejde mm.

Det kræves at du er min. 18 år, er frisk på at lære nyt, kan arbejde selvstændigt men også kan indgå i godt teamwork, kan klare små udfordringer og til sidst men ikke mindst er en glad og frisk person som går efter succes!

Du vil til gengæld lære rigtig meget om network-marketing som er fremtidens måde at arbejde på, møde en hel masse nye mennesker, lære mere om det danske erhvervssystem, og få en høj løn uden loft! Du bliver en del af et fællesskab, du får udvidet dit netværk, du får muligheden for at gøre en forskel, du er med til at bryde fordomme, du får indflydelse, du får en stemme og BLIVER hørt og anerkendt, du får muligheden for at deltage i forskellige trænings kurser og konventioner i ind/udland, du udvikler dig selv som menneske, bliver selvstændig og mentalt stærkere, du får muligheden for at igangsætte projekter og sidst men ikke mindst du får frihed under ansvar.

Er dette noget for dig, skal du gribe muligheden inden det er for sent! Hvis du kender en anden, som kunne være interesseret er du velkommen til at henvise tilbuddet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GRIB CHANCEN
  • ASSPUSSY .
    ASSPUSSY . Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 120
    #1   19. feb 2011 Damn der står meget om ingenting

  • #2   19. feb 2011 føler lige med her smiley

  • #3   19. feb 2011
    Pisss out my assss .

    Enig;-)

    Løn?
    Lokation?
    Timer?
    Hvad er det helt præcist jobbet består af?


  • Alen G
    Alen G Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
    #4   19. feb 2011 Her er hjemmesiden.. Hvis i er friske så skriv en pb


    (link fjernet)


  • #5   19. feb 2011 Gider du forklare hvorfor der går rygter om pyramidemetoder i ACN?

    (link fjernet)

    http://www.computerworld.dk/art/26999?a=bguide&i=21





  • Alen G
    Alen G Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
    #6   19. feb 2011 Det er ikke noget pyramide spil.. Det er jo ulovligt her i dk..

    Acn er 100% lovligt her hjemme...

    Hvis det var ulovligt ville den ikke være i gang i denmark de sidste 10 år..


  • #7   19. feb 2011 Pyramide spil, i kører de bare liiiige til grænsen.

    FUCK HVOR ER DET KLAMT !!!!


  • #8   19. feb 2011 ACN har dom i Australien for pyramidespil, man har bare ikke kunnet vælte dem i DK endnu.

    Hvad har du givet i indskud for at få lov til at arbejde der?
    Eller får du penge for at snakke godt for dem?


  • Alen G
    Alen G Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
    #9   19. feb 2011 Jeg er selv inde i det og det kører rigtigt godt.. Jeg vil ikke udtale mig om hvor meget jeg tjener eller hvor meget jeg har invisteret.. Men det kan i selv finde ud af på acn´s hjemmeside


  • #10   19. feb 2011 Flot. Dacapo dacapo.

  • Alen G
    Alen G Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
    #11   19. feb 2011 Du skal få fem kunder på en månede for at få din første bonus! I din levetid hos Acn skal du have 25 kunder i alt... Dvs du SKAL ikk, det er kun op til dig om hvor meget tid du har til at bruge på det..

  • #12   19. feb 2011 Hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det det nok også.

    Det jeg kender til dem ligger godt nok 4 år tilbage i tiden og dengang skulle man lægge ca 3000 og hverve 5 nye kunder i første omgang.

    De 5 personer du hverver, skal så igen hver hverve 5 personer, og for hver gang de hverver 5 personer, tjener du så lidt. Meget meget lidt.

    Du tjener en procentdel af deres mobilforbrug, så der skal hverves rigtig mange nye kunder, før det giver noget på kontoen.



  • Alen G
    Alen G Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
    #13   19. feb 2011 Det har du ret i ronni c

    Men du tjener jo en hel masse på bonuser! Når du får 2 nye representanter får du en bonus der hedder 3000. og når du hjælper dem med at få to representanter hver så får du 7500 + 10500 hvis du gøre det på under 60 dage.. Men kunder er det nemeste at finde! Jeg fandt 6 kunder blandt mine venner på 2 timer smiley


  • #14   19. feb 2011 Stakkels dine venner.

  • ASSPUSSY .
    ASSPUSSY . Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 120
    #15   19. feb 2011 Tror bare jeg vil sælge min "Hot Body" det er der penge i !! ingen diggedare

  • #16   19. feb 2011 Hmmm... troede ikke denne slags reklame / spam var tilladt her på Baboom...

Kommentér på:
GRIB CHANCEN

Annonce