{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken HTC
  • #2   8. feb 2011 Bare den alm. Desire eller HD ? smiley

• #4   8. feb 2011 stod selv i samme problem for 14 dage siden. men jeg valgte en htc desire hd. (havde en htc hd2 før ) og er virkelig glad for den, det er bare telefonen der bare funger. hold dig langt væk fra n8. har en ven der lige har fået den, og den er smask fyldt med fejl og mangler.

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 108
    #5   8. feb 2011 HTC Gratia ser også okay ud synes jeg, den går jeg selv og overvejer at købe.. smiley

• #6   8. feb 2011 den er udemærket, men stadig med nogen små fejl. vil helt klart anbefale desire. om det er hd eller alm er op til dig, hd er bare så du kan optage film i hd kvalitet. og en lidt støre og bedre skærm

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #8   8. feb 2011 syntes HD er lidt for stor ,

• #9   8. feb 2011 Iphone 4 !!!!!!!!!!!!!!

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 108
    #10   8. feb 2011 sren H: Er det Gratia du mener der har små fejl, og i så fald hvilke?

• #11   10. feb 2011 at den fryser tit. lakker, touchen funger ikke optimal osv

• #12   10. feb 2011 Desire HD, eller HTC HD2 er klart dem jeg anbefaler, har selv haft/har dem begge ud over dem har jeg haft Desire, Diamond, Magic, Legend og Hero. Så jeg har prøvet et par stykker efterhånden smiley

• Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 36
    #13   10. feb 2011 Ville afholde mig fra og vælge den hvide desire, da det er en billigere skærm, og det ikke er AMOLED skærmen som der er på den sorte.. Men det er selvfølgelig smag og behag, den koster bare det samme, og det mener jeg ikke rigtigt hænger sammen. Har selv den almindelige desire og klart den bedste mobil jeg har til dato.

• #14   11. feb 2011 vil ikke anbefale en hd2. den har jeg selv haft, og var så træt af den. men er gået over til desire hd nu. og den er jeg virkelig glad for nu. meget bedre end hd2´eren

Kommentér på:
Hvilken HTC

Annonce