{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CERWIN VEGA V-35
  • #1   27. jan 2011 kender ikke lige den model ..

men CERWIN VEGA plejer generalt at lave nogen gode højtalere som kan spille højt med god bas med en forholdvis lille forstærker .

• #2   27. jan 2011 spørg inde på hfi4all.dk.

Der har du mere kompetente brugere istedet for konfirmander med de største low-cost Verwin Vega'er fra hifiklubben.

Du spørg vel heller ikke om bilmekaniske spørgsmål på et ammeforum for førstegangsmødre?

• #3   27. jan 2011 Mads S.

Ja det var reglen indtil for 10-12 år siden. Siden er det gået stødt ned ad bakke. Kun deres PA-serie har formået holde en hvis kvalitet. Dem du køber i Hifiklubben i dag spiller dårligere end 15 år gamle CV'ere og de er slet ikke så nemme at trække endda. Dette er forstås en subjektiv oplevelse, men pil en enhed ud af en moderne CV'er og du kan se hvor der er sparet. Det er jo nærmest car-hifi de smider i deres trækasser. Enhederne kan flytte sig ja - men uden nogen form for præcission og smæk, som man kan opleve på ordentligt PA og ældre CV'ere med korrekt effekt!

• #4   27. jan 2011 jeg vil sige de to gamle nogen jeg har spiller fint fin højt til mig .

• #5   28. jan 2011 Nu gælder det heller ikke om kun at spille højt. Det er næsten det mindste af det.

Jamen Cerwin Vega er et højttaleremærke som går ud fra at lave voldsomme stue-højttalere til hjemmebrug fuldstæding uden at bruge hjernen.

Til almindelig stue forbrug kan du få så mange højttalere der spiller så meget flottere for samme pose penge.

• #6   28. jan 2011 helt sikkert det handler også om værdien af en rigtig god og ren lyd smiley som F.eks B&W eller Dali eller martin logan .

• #8   28. jan 2011 der er drøn på de banditter du har fundet der , havde ikke sagt nej til det de er sjældne smiley

• carsten r
    carsten r Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #9   28. jan 2011 har os sagt ja.... og det er pa højtaler :)...
    man ved godt at cerwin vega er godt men så skal man gå efter det gamle den gang i tænkte op kval i stedet for udsende smiley right

• #10   28. jan 2011 Dr Perle passer ikke.

De gamle DC1515 er nemmere at trække end de nye xls 215.

+ diskanten i deres nye xls serie er væsentligt forbedret.

Forstår slet ikke hvorfor folk er så meget imod CV. De kan sagtens spille, og de fleste som sider og sviner det til har aldrig hørt dem, men sidder bare og lukker det ud de har hørt fra andre.

Hifi er og vil altid være en smagssag. Nogen køre VW andre køre audio nogle helt 3 skoda..

(Nej er ikke selv CV ejer, har Focal, Rotel og audio lab)

• #11   29. jan 2011 Ja sku da nok en fejl. slap dog af og gå ud og stik en finger op i røven...

• #12   29. jan 2011 Utroligt man kommer med et hjælpsom indlæg, så så ham der har tråeden er fucked i skalden..

• #13   29. jan 2011 Simon W.

Aner ikke hvad du argumenterer for/mod da jeg er enig med dig ... Så du er uenig I at jeg er enig med dig ... fedt nok.

Hvilket udstyr man selv har er jo sagen uvedkommende. Det er nørdet og betyder ikke en disse. Eneste der betyder noget er lytteoplevelse eller ejerskab af diverse CV'ere ...

• #14   29. jan 2011 Dr perle.. du skrev de gamle var svære at trække.. og det er de ikke i forhold til de nye..

så siger du de er gået ned af bakke med de nye.. og så siger jeg de nye xls er væsentligt forbedret, og hvis du spørger mig spiller de bedre end de gamle.

Så ved ikke hvad du snakker om?

Og grunden til jeg nævner mit eget udstyr, er fordi folk tit flamer cv ejere, og siger de ikke har styr på hifi.

Kommentér på:
CERWIN VEGA V-35

Annonce