{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Lea A
Lea A
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 55

Anbefal en mobil. :) {{forumTopicSubject}}

Heeeelllllooooo!

Jeg vil skide gerne have en ny mobil. Men jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvilken, efterhånden. Har tit tænkt på en Nokia N97, fordi jeg synes det virker genial.
Men hvad synes I andre?
Og NEJ! Jeg skal fandfuckme ikke have Iphone igen! :o)

God aften, btw! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefal en mobil. :)
  • #1   5. jan 2011 HTC Desire HD

• #2   5. jan 2011 Galaxy S

• #3   5. jan 2011 tag en sony ericsson eller en htc

• Lea A
    Lea A Tilmeldt:
    mar 2010

#4   5. jan 2011 Hvorfor de mobiler?
    Kan de noget specielt? smiley

• #5   5. jan 2011 Jeg har lige fået en HTC Desire HD...
    og synes sku det er en ret fed mobil.......
    men nogle ville nogen ville nok synes den er lidt stor...
    men en mindre mobil kunne være en X10mini
    jeg har lige solgt en N97 32gb og synes ikke det er en ret go mobil.....

Mvh

• Lea A
    Lea A Tilmeldt:
    mar 2010

#6   5. jan 2011 Hvorfor synes du ikke den var god? smiley

Synes bare ikke HTC siger mig en klein, men jeg har selvfølgelig ikke prøvet!

• #7   5. jan 2011 fordi nokia er skod

• #8   5. jan 2011 Nu køre nokia med deres eget system (symbian)
    hvilket gør det lidt mere øv og finde fede apps/spil...
    og synes os den var generelt langsom feks bare til og vende skærmbilledet når man skubbede tastaturet frem og tilbage efterfølgende...
    men har jo nok os lidt os sige hva man skal bruge den til...
    skal den bare kunne ringe/sms... osv

Nu har jeg haft en del HTC og fra før hvor de hed Qtek... eller da Orange selskabet kaldte dem SPV.....
    Men har da os haft andre feks nokis N97 N73 osv.... og har ikke været ret glad for de nokia, da jeg synes de ka for lidt...
    Jeg vil gerne ha en mobil så jeg ka ha det hele samlet: Mails, navigation, internet, mobil sms... og self en lidt spil osv...

• #9   5. jan 2011 Jeg ville vælge Nokia frem for sony eriksson, de to jeg har haft virkede aldrig som de skulle. Og lad være at vælge 3mobil, det giver kun problemer... Det er bare min menig.

• #10   5. jan 2011 sony ericsson er sku bedre end lorte nokia

• #11   5. jan 2011 Jeg har prøvet en N97, og må sige jeg var mildest talt skuffet, kom fra Iphone, samt desire til N97, det er det værste jeg længe har gjort. Den er bare møg langsom, og touch skærmen, er TOUCH, altså ikke varmefølsom. virkelig noget skrammel når man er vandt til at det bare kører som på desire og iphone. Tastaturet som skydes ud bliver hurtig vakelvorn og virker enormt billig. Så alt i alt ikke en succes oplevelse for mig.

Hvis du ikke vil have en iphone igen, så ville jeg klart anbefale en Desire, Desire HD, eller hvis det skal være nokia så N8. De virker alle godt, dog halter N8 lidt efter med hurtigheden kontra de to andre. den skal ligesom tænke et my af et sekundt inden den performer.

• Lea A
    Lea A Tilmeldt:
    mar 2010

#12   5. jan 2011 Jeg har haft N73, og den var jeg rigtig glad for.
    Den Sony Ericsson Satio jeg har nu er jeg også rigtig glad for, men det er pga. kameraet.
    Er lidt ligeglad med internet og alt det. Jeg bruger det aldrig alligevel.
    Men bare den kan tage billeder, så er jeg på. smiley

• #13   5. jan 2011 Tina P:
    Ja stod valget mellem de 2 mærker....
    har kendskab til en X10mini (damens) og ja den var hun sku noget uheldig med, efter 3 mdr måtte den til sin første til og blive lavet (noget med højtalleren) men efter den tur og en opdatering køre den sku bare!!!

Nokia har jeg sku ikke meget tilbage for, eftersom de er ved og være kendt for og ha software problemer siden de kom med 8310... så det er sku ved og være en stykke tid...
    selv hvis man smed Garmin Mobile Xt på en 5230 som den sagtens skulle kunne køre... så går der stadig lidt lort i den

så ud af de 2... så ka jeg godt overlever den Ene tur til reperation/opdatering

• #14   5. jan 2011 Der har jeg så modsat erfaring med Nokia... Den sidste sony eriksson jeg havde var til rep 2 gange med samme problem og kom tilbage opdateret, men med samme problem..
    Desuden så så er Nokia nem at bruge.

• Lea A
    Lea A Tilmeldt:
    mar 2010

#15   5. jan 2011 Ja, men jeg er en pige der bare skal have ny mobil hver 3-4 måned. Jeg er forfærdelig.
    Og er også bange for, at jeg kommer til at fortryde at jeg bytter den ud med en anden, jeg synes nemlig ikke der er nogle der overgår den jeg har. Har aldrig haft et eneste problem med den. smiley Men ja, jeg er en impuls-køber, så jeg køber ting jeg i princippet ikke har brug for!

Synes ikke Iphone er skod, men det er sgu for mainstream til mig. smiley

• #16   5. jan 2011 hørte på tv2 den anden dag at desire er kåret til året mobil 2010...

• #17   5. jan 2011 x10mini

• #18   5. jan 2011 Naa en iphone er der sku lidt for meget monopol over...
    og så har de jo ikke ligefrem noget hardware der siger Wow!!
    så der skal ikke meget mere end en go gammel 3310 til og følge en iphone til døren...

Men vil dog os sige jeg er bestemt ikke skuffet over HTC Desire HD..

• #19   5. jan 2011 bare på HTC flækker skærmen meget let

• #20   5. jan 2011 HTC Legend.. smiley Den kan tåle nogle tæsk....

• #21   5. jan 2011 Har kun prøvet en gang hvor skærmen gik til på en Htc (har dog ellers haft den tabt et par gange, eller glemt den på taget af bilen) men den ene gang den gik til... var da jeg fik den kørt over af en traktor, havde sku ikke set jeg havde tabt den på vej ind i maskinen, så tjaa da jeg lå fra land... var den sku ikke til pænt brug mere.... meen tror sku en hvilken som helst mobil ville ha følt lidt på den måde efter sådan en tur...

men har prøvet og smide en af taget på bilen... og der virkede skærmen sku fint...

• #22   5. jan 2011 Samsung Galaxy S, fordi den virker smiley

• peter m
    peter m Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 79
    #23   5. jan 2011 har sku ikke meget til overs for sony ericsson og samsung. find en htc desire! ellers så ved man hva nokia er (:

Kommentér på:
Anbefal en mobil. :)

Annonce