{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Bærbar og grafik kort? {{forumTopicSubject}}

Dav Baboom smiley så er jeg kommet så langt at jeg fandt ud af at min bærbar ikke ka trække det nye MaCoin DirT... det kunne sagtens instalerers osv... men så når jeg trykker play kommer den op og siger mit grafik kort er for dårligt... here nedern... så tænkte på om det kan være muligt at skifte det? den er købt i Bilka (Lol) og ham gutten der solgte den og fortalte om den osv.. sagde at vis det var man ville kunne man godt skifte det... men så spørger jeg en it nørd ( heh) om det er muligt.. og han siger nej, så nu står jeg lidt her og ved ik va jeg ska tro på?

Min Pc: Hp pavilion zd8000 17 tommer... cpu 3 ghz, 1 gb ram, grafik kort: ATI MOBILITY RADEON X600,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bærbar og grafik kort?
  • lærke a
    lærke a Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #1   31. aug 2007 det kan det ikke. har selv haft den computer. jeg kunne ik få et nyt i. og slet ik uden at skulle skifte motherboard

• #2   31. aug 2007 skod... regnede heller ik med man kunne skifte smiley men nu hvor jeg ved at man ik ka,... så ska man jo ha lidt sjov... så her på mandag eller tirsdag efter skole, ska det prøves, at tage ind til bilka og sige at jeg gerne vil ha skiftet grafik kortet smiley og så bare flippe en smuge når han siger at det er ikk muligt smiley

men va ka det koste at skifte motherboardet?

• lærke a
    lærke a Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #3   31. aug 2007 jamen jeg solgte min bærbar for 3750. og hvis du skifter bundkort koster et ordentligt omkring 1400 kr. og så ska du selv sætte det i. og derudover koster et grafikkort omkring 1500. såårh det er ik rigtigt noget man kan gøre uden det er dyrt. men kan du ik bruge en stationær?

• #4   31. aug 2007 kunne satme godt bruge en stationær! rigtig meget enda... en bærbar er fin på nogle punkter... men knap så fin p andre...

Kommentér på:
Bærbar og grafik kort?

Annonce