{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
285 visninger | Oprettet:

Backup Program {{forumTopicSubject}}

Hey bb

Har en bærbar hvor der står en harddisk tilsluttet tit.

Nogen der kender et program som tar backup af hvad der er på pc'en Fx. Favoritter med alle hjemmesiderne, Billeder osv...

Programmet skal kun tag backup når jeg ber den om det og ik på nogen andre tidspunkter da jeg hader baggrunds programmer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Backup Program
  • #1   27. dec 2010 Cobian Backup virker fint og er gratis, men dine favoritter bliver noget mere besværlige at kopire ud da de ligger inde i explore programmet.

• #2   27. dec 2010 Mine favoritter ligger når jeg går ind i min pcs navn og favoritter. Kan man ik bare sætte den til og tage backup af selve den mappe ? smiley

• #3   27. dec 2010 Jeg siger tak ser ud til og du remlig godt og kan tag backup af mine favoritter smiley

• Christian C
    Christian C Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 99
    #4   27. dec 2010 Har det på samme måde som dig mht. programmer der kører i bagggrunden. Windows har faktisk selv et backup program, der kan sættes op til at kopiere det du ønsker - og også dine favoritter, for som du selv siger er det bare en mappe med genveje...

• #Nickname -
    #Nickname - Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 107
    #5   27. dec 2010 Der er da intet problem i at køre favoritter ud. De er ikke "gemt" i iexplorer.exe.

De ligger som regel her:
    C:\Users\DIT BRUGERNAVN\Favorites

• #6   27. dec 2010 min fejl er 10år siden jeg brugte explore, syntes bare de lå gemt et underligt sted smiley
    Og er rigtigt at windows xp og vista har et backup program, men det er fjernet i windows 7

Kommentér på:
Backup Program

Annonce