{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til formater en Asus Eee PC 1000
  • #1   23. dec 2010 Hva styresystem skal der på?... Har du en windows med Boot på.. så det bare vælge Cd til "1" eller first i bios og trykke gem.. så starter den bare op, og du kan vælge at formatere slette partioner, samt lave nye formatere, og du er kørende smiley

Peter

• #2   23. dec 2010 Der er ikke noget DVD drev i en Eee PC så det bliver vist lidt svært at bruge en boot DVD smiley

Mener der ligger en boot partition på den som du skal bruge Steven

• #3   23. dec 2010 der er XP på den og der er ikk cd med det ligger på selve computeren

• #4   23. dec 2010 okay hvor ?

• #5   23. dec 2010 Har du ikke et D drev hvor det ligger på? Ellers må du lige kigge i manualen, den er leveret med et stykke recovery software, eller et D drev hvor det hele ligger.

• allan h
    allan h Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 648
    #6   23. dec 2010 jeg mener at det enten er f8 eller f10 du skal trykke på når du starter din pc for at komme ind i recovery drevet

• allan h
    allan h Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 648
    #7   23. dec 2010 Hvis du er villig til at have din Eee tilbage til den dag, du modtog det, kan du gøre det uden CD. Under bootup, hit Gentagne F9 for at påberåbe sig "indbygget " RESTORE. På cirka 10 minutter XP vil blive genoprettet til sin oprindelige tilstand. Bemærk: Hvis du har brugerdata du ønsker at bevare, flytte den til "D" drev før gendannelsen, og det vil overleve! Held og lykke.

• #8   23. dec 2010 jamen der sker ikk noget når jeg trykker F9 med den ? når jeg starter den op? men ja er bare jeg vil ha den tilbage til da jeg købte den

Kommentér på:
hjælp til formater en Asus Eee PC 1000

Annonce