{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

jakob s
jakob s
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 18

problemer med computer {{forumTopicSubject}}

Hej BB folks

jeg har nu oplevet et problem med min computer, det er en hjemme bygget en, og den har virket ubeklageligt i 1,5 år nu, men her idag slukkede den lige pludselig så regnede med at det var overophedning da den sjældent bliver støvsuget, men det hjalp overhovedet ikke, alle kabler sidder som de skal, der er ikke blevet ændret noget på den, intet er blevet flyttet, kan simpelt hen ikke finde ud af fejlen, den holder sig kørene i 30 - 60 sekunder og så slukker den bare uden at sige noget nogen der muligvis kan sige hvad problemet er?

kan ikke huske specs på den, men alt køre, alle blæsere og det hele, jeg kan være heldig og lige komme ind i windows på den inden den slukker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problemer med computer
  • jakob s
    jakob s Tilmeldt:
    apr 2009

#1   5. dec 2010 har jeg også tænkt lidt på at den kunne være gået, må jeg få skiftet imorgen og se om det hjælper, batteriet i et bundkort det kan godt holde i herre lang tid ikk?

har ikke den største forstand på problemer på computere, kan kun betjene og bygge dem op smiley

• #2   5. dec 2010 eller en blæser til evt cpu - gpu .. så shutter den auto ned som regel.. :0)

• jakob s
    jakob s Tilmeldt:
    apr 2009

#3   5. dec 2010 blæserne virker fint alle køre som de skal.

• #4   6. dec 2010 Det er ikke blæsere, kølerprofilerne skulle gerne ikke blive for varme uden køling allerede efter 60sek. Jeg vil puste den totalt ren for støv, da støv kan være ledene for strøm, og det kan kortslutte, hjælper det ikke kan det være en løs forbindelse, skil hele computeren ad alle stumper og sammel det igen, det plejer at hjælpe, hvis der er et eller andet der er kommet til at sidde i klemme, ellers kan det være du har en hardware del som er stået af. Har du en test-computer du kan evt låne dele fra og se om den kommer til at kører?

• jakob s
    jakob s Tilmeldt:
    apr 2009

#5   6. dec 2010 har ikke en test computer, men har haft skilt det hele ad og renset for stø, og der er ingen ledninger der sidder i vejen nogen steder heller, men har lige prøvet med en anden strømforsyning dog kun på 400w og den er lige så gammel som den der sad i, der gjorde den præcis det samme.

• #6   7. dec 2010 cpu er ikke ristet ? smiley Eller det mindste beskadigt på ben eller lign???? ...

Har du prøvet at resette dit bundkort.. bar for sjovs skyld. :-)?

• jakob s
    jakob s Tilmeldt:
    apr 2009

#7   21. dec 2010 tja jeg fandt så ud af at både CPU, Bundkort og Ram var ristet smiley

• #8   21. dec 2010 ja det forklarer jo så smiley

Kommentér på:
problemer med computer

Annonce