2.606 visninger
|
Oprettet:
iphone 4 nørd søges! {{forumTopicSubject}}
Har lidt problemer med en iphone så søger en der har meget forstand på iphone 4 og har msn
håber der er nogen der kan/vil hjælpe.
tak.
feb 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 173 Svar: 1.644
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 77 Svar: 298
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 112 Svar: 1.241
Jeg kender en del til apple's produnkter da jeg har arbejdet i Humac..
Men altså ik at sige jeg kan ALT med en iphone.. Så ville være rart og høre hvad problemet har med at gøre før man gir sig i krig med det
maj 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Min iphone gik igår tit i "dvale" sort skærm med det hvide lille æble i midten. men kom ligepludselig til sig selv igen hver gang måtte dog gendanne den 2 gange.
I nat er den så gået helt ud og kan ikke få gang i den, den har lagt og ladet op hele natten jeg har 2 gange fået den sorte skærm med det hvide æble frem men kan ikke komme videre.
Kan ikke komme til at gendanne den i itunes heller har prøvet at sætte den i dfu mode og sat gendannelsen igen men når den har stået og vist forbereder gendannelse i 10 min så kommer den med fejl 1601 og stopper så. Har prøvet 3 gange nu og haft simkortet ude også. Kan overhovedet ikke få gang i den.
Så pt er jeg MEGET skuffet over så dyr en mobil!
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 30 Svar: 570
jun 2010
jan 2007
http://reviews.cnet.com/8301-19512_7-10115048-233.html
Og nu ved jeg ik om det har noget med det at gøre.. Men det er grund til at 40% af sådanne fejl opstår.. HUSK AT SLUKKE DEN IPHONE FØR I GÅR I SENG... Og nej den er ik slukket når den er i dvale!!!! Den skal slukkes HELT.. Den er ik lavet til at være tændt 24/7 det ødelægger software og hardware i den!!
Havde en kunde der kom ind med sin iphone engang, den meldte over ophedning og at den skulle køles ned selvom den var iskold.. Men da jeg tjekket havde den være tændt uafbrudt i 1.5 år ca.. SÅ HUSK DET!!!
maj 2007
Den blev købt igår.
bb's alfa-han
Vidste ikke at den skulle slukkes hver nat.
Når nu man skal tænde og slukke den uden der er problemer er det så ikke bare sleep knappen der skal holdes nede ?
Jeg prøver lige at geniinstallere itunes.
Har du evt. msn ?
jun 2010
feb 2007
Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
her er også et link
jan 2007
Det er sku da almindelig sund fornuft
For jo en iphone skal slukkes, hvad troede i ellers funtionen var til?? Bare for sjov eller hvad..? Tænk jer nu om folkens..!!
Altså det er fint nok at folk siger de ik vidste det.. Men at sige i ik tror på mig ahh brug nu lige øverste etage engang..
Altså hvis du køber et sprit nyt fjernsyn vil det også holde længere hvis i slukker det hver aften end at ha det tændt 24/7... Kom nu ind i kanpen engang..
Og der er ik noget med at tro på mig, det er simpelt fakta.. Tag ind og spørg jeres lokale apple store, de vil sige PRÆSIS det samme som mig.. For som sagt er 40% af fejlene der opstår sådan og derfor ved ALLE forhandler det..
jan 2007
Undskyld fik ik svaret
Ja du slukker den ved at holde knappen inde til der kommer en slide bar med en rød hvor du kan skubbe den over i sluk og så den klaret
feb 2007
Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
jan 2007
Jeg kommer ik med en kniv for strupen af jer hvis i ik gør det..
Og nu har du ik flere skud i bøssen så du går efter mit navn?? Intelligent må jeg sige
Men var bare lige en påmindelse til alle dem der gerne vil ha deres iphone mere end et år
Og Christian O har så også ret.. Behøver da ik at være HVER aften.. Men bare den får lov til at være helt slukket 2-3 gange om ugen så skulle den være i top..
tom A- What???
jan 2007
Det er iphone vi snakker om ik mig mester.. Altså hvis du ik kan finde ud af at diskutere på et ordenlig plan så smut da
Og er en iphone og nokia det samme..? Damn der er vidst noget jeg har taget fejl af så.. Æv min fejl så var?..
Du er sku lidt sjov at høre på..
jan 2007
Martin BJ .
Skriv pb hvis der er noget mere du vil ha hjælp til så skal jeg gøre mit bedste
Out..
maj 2007
iphone 4 nørd søges!