{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone vs. se xperia 10mini
  • #1   13. nov 2010 har selv haft xperia 10 mini og det er noget LORT, min mening er det ville være dumt at bytte over til sådan en.. hvis du ikke vil ha iphone så vent til der kommer noget andet..!

• #2   13. nov 2010 Okay smiley
    Bryder mig bare ikke om den Iphone, har haft den et par måneders tid og er bare rigtig irriteret over alt ved den.
    Hvad er det der er dårligt ved den xperia 10 mini?

• bobo
    bobo Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 157
    #3   13. nov 2010 Xperia 10 mini er sgu da en dejlig telefon, kan kun anbefale den, vil dog nok sige at værdien af den er max 1000,- så alt efter hvilken iPhone du har, vil du vel skulle have lidt til meget i bytte for at handelen er fair.

• #4   13. nov 2010 den er bare så lille og klodse, og dårlig kvalitet men sådan er jo med alle sony ericssonèr ;D min far købte også en her for et halvt års tid siden.. har har også smidt den på hylden og fundet sin iphone tilbage.. men syns helt bestemt du skulle kigge efter noget andet.. du kan også bytte over med den og selv se hvad det er for noget.. men lære jo kun af sine egne fejl smiley men kan selvfølgelig godt være du bliver helt vild med den..!

• #5   13. nov 2010 bobo N - ja det er en smagssag..! nogen kan li den andre ikk

• #6   13. nov 2010 Så hellere X8 smiley den reagere bedre på skærmen og er hurtigere smiley

• #7   13. nov 2010 aaarh nu skal i ikke komme for meget efter SE for der er sket markante forbedringer efter den har fået droid 2.1 på smiley

• #8   13. nov 2010 hvilken har fået 2.1 på?

Jeg ville osse gå efter htc hvis jeg skulle have android smiley

Kommentér på:
Iphone vs. se xperia 10mini

Annonce