{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Bærbar computer, hvilken? {{forumTopicSubject}}

Hey!

Står og skal til at købe mig en bærbar computer..
Den er udelukkende til netbrug, opgaver osv!
Den må dog gerne kunne køre css osv smiley
Jeg har haft kigget på to computere.

Hvilken en af de to ville i vælge, eller evt en anden?
Pris klassen er MAX 4.500!

1. (link fjernet)

2. (link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bærbar computer, hvilken?
  • Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 2 Emner: 34 Svar: 336
    #1   6. nov 2010 Hp'en er rigtig godt.
    sidder selv med den nu, den har lækkert design, køre rigtig godt. og trækker en del spil, og css kan den trække i fuld opløsning helt uden problemer.

    kan klart anbefale den.
    lenovo'en kender jeg ikke, så den kan jeg ikke sige noget om.


  • #2   6. nov 2010 Nu i har en i to, hvordan med larm fra blæseren er det slemt? smiley

  • Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 2 Emner: 34 Svar: 336
    #3   6. nov 2010 hp'en larmer slet ikke, på ingen måde. det er lidt nemmere og sige hvis med sad med begge to og kunne vurdere. folk opfatter også larm på forskellige måder, det kan jo være jeg er halvdøv og Niels p har en superhørelse, fks smiley

  • Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 2 Emner: 34 Svar: 336
    #4   6. nov 2010 Til det skal det lige siges, at hpen bestemt heller ikke bliver varm.

  • #5   6. nov 2010 har selv tænkt på at købe den HP, men ved ikke om de stadig har problemer med blæseren der larmer helt vildt og computeren bliver meget varm?
    Kan du svare mig på det Christoffer T


  • #6   6. nov 2010 Okay lyder sgu godt..
    Aner ikke hvilken jeg skal vælge..
    Er der ikke et af de kloge hoveder, som lige kan sammenligne processor og grafik kort?
    Har ikke så meget styr på det, så aner ikke hvilken en af dem der har bedst smiley


  • #7   6. nov 2010 Hp'en har det bedste hardware, vil jeg personligt mene smiley
    Den har i hvert fald helt klart den hurtigeste processor og grafikkort smiley


  • Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 2 Emner: 34 Svar: 336
    #8   6. nov 2010 Nymann.
    Blæseren larmer sletslet ikke, og er ja faktisk lydløs i forhold til de gamle modeller fra hp's side, de har virkelige "oppet" sig på det punkt.
    Det eneste der bliver varmt på den er batteriet, når laderen sidder i, men det er ikke voldsomt, det bliver ikke varmt i den forstand at du ikke kan holde på det eller noget, det bliver vel en 30 grader maks, det lidt svært og forklare med varmen, men altså det er slet ikke slemt.


  • #9   6. nov 2010 Christoffer T
    Det lyder jo fantastisk smiley
    Så kan det være man skulle ud og kigge på sådan en snart smiley


Kommentér på:
Bærbar computer, hvilken?

Annonce