{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskellen på Legend, Desire, og Hero?
  • #1   31. okt 2010 Hero er meldt "end of life"

Desire har 1 Ghz processor, større skærm end Legend, Legend har hvis 600 mhz processor, men medmindre du kører mange og store programmer. Så mærker du ikke forskellen. Ligeledes er skærmene ikke lige store.

Men vælg Desire HD når den kommer, den er mega fed! Har prøvet den og den er virkelig i orden. Super kram!

• #2   31. okt 2010 Som sagt er Hero out of date, jeg har selv lige fået en Legend i fredags, og har også siddet med en Desire et par gange, i hånden, og jeg synes at skærmen er flottere på Legend, fordi den har AMOLED skærm, hvor Desire har LCD, men det der er det fedeste ved Legend er, at den er hel støbt i Aluminium, og er virkelig tusind gange bedre bygget, og føles mere "kram" end Desire, så den kan jeg klart anbefale smiley

• #3   31. okt 2010 Der vil jeg så som desire ejer godt lige give en lille bemærkning. Desire har også AMOLED skærm, det er kun den nye hvide desire som ikke har. Men jah, desiren virker lidt mere billig i det end en legend. Dog syntes jeg på styremæssige punkter er desiren meget overlegen mod legend. Men kommer an på hvilke behov man har. Vil man have en holdbar telefon men ikke er typen der bare skal have noget af det hurtigerste på markedet så er det legend. Men kommer også an på hvad man kan lide, jeg kan fx ikke lige det store knæk legenden har i enden. Men er man til det hurtige og holdbare, så prøv evt den nye desire HD da den også er lavet i aluminium.
    Lidt om HTC fra min side.. smiley

Kommentér på:
Forskellen på Legend, Desire, og Hero?

Annonce