1.289 visninger
|
Oprettet:
Fjerne Ie 9 beta {{forumTopicSubject}}
Hey, jeg har installeret IE 9 men vil gerne fjerne den igen ! Hvor er det lige jeg gøre det henne !
Jeg kan ikke se den under fjern programmer !
Og hvis jeg prøver at geninstallere IE 8 så siger den at jeg har IE9 i forevejen så det hjælper heller ikke !
Nogen kan hjælpe her !
tak
mar 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
jan 2008
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 213
Ta og download firefox istedet.
feb 2007
Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 879
Er den "træls" ? det har kriblet i mine fingre for at prøve den.
jan 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 109 Svar: 504
Det er super mange tak ! Men hvis jeg fjerner den så kan jeg nok ikke komme på nettet igen ! Er der ikke nogen måder man kan hente IE 8 og læg den på com så installere den når IE 9 er fjernet !
Jeg har aldrig prøvet firefox men kan godt give den en prøve !
Baboom`s Police : Den ser fint ud men bare ikke mig ! Den cracker nogle gang og så har den lidt svært ved at åbne nogle sider ! Ellers når jeg skriver text så bliver texten lidt mærkeligt ! og home knappen ligger helt ud på højre side !
Tror man skal vente lidt endu med at få den indtil der er kommet nogle opdateringer !
jan 2008
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 213
Jeg synes det er meget hurtigere.
Men evt, download firefox, og kan du ikke lide det, så download IE 8 fra firefox?
Og så læg det ind sådan?
Er det ikke en måde og gøre det på? Det ville jeg nok.
Men personligt, så synes jeg firefox er bedre, den loader større sider bedre.
mar 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 49
mar 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
dec 2009
Følger: 29 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 225 Svar: 4.081
dec 2009
Følger: 29 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 225 Svar: 4.081
jan 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 109 Svar: 504
Darkwing Duck .: Har hørt fra en kammi at dem der køre IE 9 med win7 32bit oplever ikke så mange problemer men dem der køre 64bit oplever flere problemer og det samme er sket med mig !
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 177 Svar: 739
Jeg har aldrig ville bruge andre browsers end IE, men jeg downloadede for sjov Google chrome og det er så mange gange hurtigere, nemmere og lettere. Når jeg engang imellem kommer til at åbne IE så bliver jeg mega irriteret over hvor træls det er.
Hvis du f.eks. bare skriver "go" og trykker enter så hopper den lige ind på den side du har besøgt mest som starter med go(i mit tilfælde er det google)
Hvor du skal til at skrive det hele i IE.
Download det og prøv det en uges tid, også se om du vil tilbage.
Fjerne Ie 9 beta