{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Canon EOS 500D er det har sd kort godt
  • #2   12. okt 2010 tak

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 617
    #3   13. okt 2010 nej det er det ikke, det her er en del bedre både til film og til hvis du skal tage flere billeder hurtigt efter hinanden http://www.dustinhome.dk/pd_5010168422.aspx jeg ville i hvert fald ikke købe andet end extreme lll

• AM !
    AM ! Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
    #4   13. okt 2010 Hvis jeg var dig ville jeg finde et Class 6 kort istedet, for HD optagelsen kræver mere end alm billeder.

• #5   13. okt 2010 Nu er der ikke HD optagelse på 500D

Kortet er udemærket til alm billeder.

• #6   13. okt 2010 Canon 500D kan ikke optage i fuld HD.

• #7   13. okt 2010 Folk der siger det ikke optager video er vist lidt små fulde..
    http://www.canon.dk/for_home/product_finder/cameras/digital_slr/eos_500d/index.aspx

Full HD.. 1080P!

Du skal bruge hurtigere kort som nævnt..

• #8   13. okt 2010 Jo det kan godt optage i Full-HD smiley
    Det kan bare ikke optage lige så mange frames som fx 550D kan.

Jeg ville også vælge et kort der kan skrive med min. 30mb/sek. Det bruger jeg selv i mit Eos 500D smiley

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#9   13. okt 2010 hvor er det dejligt at se folk bare lukker lort ud, uden at vide noget om noget som helst, måske folk bare skulle holde deres kæft????? eller evt anbefale ham noget som han kan bruge, og ikke kun noget han kan bruge til at tage et billed af gangen med, eller slet ikke kan bruge til noget, når nu kameraet har de funktioner det har, skal han selvfølgelig også have et kort der kan nå at gemme billederne hvis han vil filme eller tage mange billeder hurtigt efter hinanden og det kan et normalt kort ikke

• AM !
    AM ! Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
    #10   13. okt 2010 simon L

Så så

• #11   13. okt 2010 men det er med til den, der hvor jeg har købt den.
    så jeg skal ud og købe nyt eller hvad

har købt det her får den i morgen
    (link fjernet)

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#12   13. okt 2010 nå okay det er med i en pakke løsning? du kunne jo evt ringe til dem og høre om du kan få det byttet til det jeg linker til imod en lille mer pris, men du kan godt bruge det kort der er med, men du kan bare ikke tage så hurtigt billeder, da den ikke kan nå at gemme dem på kortet fordi det er langsomt, ellers må du købe et nyt kort og gemme det kort der er med til ekstra kort

• #13   14. okt 2010 Nu er det jo ikke fodi et 500d tager voldsomt hurtig billeder, ca 3 i sekundet. og det kan det kort nemt følge med på. Det er noet andet med 7d der tager 7 billeder i sekundet, der kan det ikke bruges.

Og hvis manden ikke bruger video ret meget betyder det intet.

Har selv et hurtigt kort, og et langsomt, og der er ingen forskel om ejg tager billeder på det ene, eller det andet, har 550d

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#14   14. okt 2010 camilla b
    hmm hvad fylder et billed i stor opløsning evt raw??? et extreme lll kan gemme op til 30mb/s, dvs 3xraw(15-20mb) = 45-60mb i sec, og du mener stadig at et normalt kort kan være med???? så prøv lige at tage nogen billeder i ordenlig opløsning i stedet for

• #15   14. okt 2010 Tager skam billeder i ordenlig opløsning. Mine billeder fylder fra 5-8 mb. Raw er absolut ikke nødvendigt, jpeg er ligeså fint.

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#16   14. okt 2010 camilla B
    arhhh det kommer jo så an på hvad du skal med billederne, hvis det bare er ferie billeder og sådan noget så er det lige meget når det bare er til en selv, men sku ikke hvis de skal bruges til noget i et blad eller plakat eller hvis der skal redigeres i dem

• #17   14. okt 2010 Camilla B - "Tager skam billeder i ordenlig opløsning. Mine billeder fylder fra 5-8 mb. Raw er absolut ikke nødvendigt, jpeg er ligeså fint"

Så har du ikke brug for et spejlrefleks smiley
    RAW er absolut nødvendigt, jeg fotografere aldrig i andet. og som Simon siger, så fylder RAW 15-20mb pr stk, og der er det nødvendigt med et ordenligt huk. kort.

• #18   15. okt 2010 hvor dan ser man på en sd kort om det er Class 6 har et liggende som der er en ring om et 6 talle der står SD6/8GB

og på den der var med er der ring om et 4 talle

Kommentér på:
Canon EOS 500D er det har sd kort godt

Annonce