{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.682 visninger | Oprettet:

nokia 6300 vil ikke tænde {{forumTopicSubject}}

Hej, har en nokia 6300 der i løbet a natten er gået ud, prøver så og tænde den men sker intet andet end den lyser blå på siden, intet liv i display, når den ligger i oplader så blinker de blå lys på siden, hvilket den ikke normalt gør under opladning, når man så trykker tænd-knappen ned så lyser de blå lys konstant, men sker stadig intet i displayet. har prøvet og bytte batteriet ud med en anden tlf magen til, men stadig intet resultat.

nogen der har en ide til og få den tændt?

i tilfælde af tlf er gået død, kan man så enten over nettet eller i en butik få hentet fotos og lign gemte ting ud og over i anden tlf eller lagt på usb nøgle??

Henrik.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nokia 6300 vil ikke tænde
  • #1   22. aug 2010 de fleste ting har jeg også på kortet, men var lige nogen ret vigtige ting der lå gems som sms/mms som helst ikke skulle gå tabt, lige nu kan jeg godt se de ting skulle ha været lagt over på kortet, men det så desværre ikke tilfældet..
    og ja, det er ikke så herligt og miste ting man ikke lige kan få igen så som fotos og lign.


  • sebastian l
    sebastian l Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 50 Svar: 106
    #2   22. aug 2010 prøv at kaste den ned i jorden det kan jo være at der er en løs forbindelse smiley

  • #3   22. aug 2010 Hvis du ikke får den til at du så har jeg en til 200kr smiley

  • #4   22. aug 2010 så er tlf tændt igen, den stoppede selv med og blinke blåt, og så bad den om pukkode da den blev tændt. så noget er der gået galt.
    tegner nok til en ny tlf indenfor meget nær fremtid.

    tak for jeres info og hjælp.
    ha en god søndag.

    Henrik.


Kommentér på:
nokia 6300 vil ikke tænde

Annonce