{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.387 visninger | Oprettet:

nicki a
nicki a
Tilmeldt:
13. jul 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Iphone siger simlås {{forumTopicSubject}}

Har lige fået sat ny skærm i min iphone, og da jeg så tænder den vil den have jeg skal tilslutte den til Itunes, men for at komme videre fra itunes skal jeg taske min kode ind, og der står på computeren det er en kode jeg skal taste på min tlf.
Er det mon den kode jeg bruge til tasteturlås?

Problemet ligger i jeg ikke kan skrive koden nogen steder, den knap man nærmest køre til ventstre for at låse den op, når jeg gør det ringer den op til nødopkald?

På forhånd tak..
Nick


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone siger simlås
  • nicki a
    nicki a Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #1   21. aug 2010 Altså er der nogen der ved hvordan man trykker den kode ind?

  • #2   21. aug 2010 Det er din pin kode til dit sim kort !

  • #3   21. aug 2010 Chrsitan O: nu skriver trådstarter jo i overskriften af tlf'en siger at den er simlåst, SIM er vel simkort, og så må det vel være hans pinkode han skal indtaste?

    da jeg købte min brugt og sku starte den op, vil den også have en simkode, og det er din pinkode, der sker jo ikk ngoet ved at trykke den en gang smiley


  • #4   21. aug 2010 Christian O det er sgu svært når han skriver som en 8 årig

  • nicki a
    nicki a Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   21. aug 2010 Var da vidst lidt fuld da jeg skrev det igår..
    Hm, problemet ligger i at jeg ikke kan skrive det nogen steder?


  • #6   21. aug 2010 Fuldskab er helt i orden så må man jo både skrive og snakke lort - og slingre .. Har du fået låst problemet ? Ellers beskriv lige helt nøjagtigt

  • nicki a
    nicki a Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   22. aug 2010 Nej har jeg ikke..
    Den skriver at IPHONE ER SLÅET FRA, OPRET FORBINDELSE TIL ITUNES..
    Altså lidt ligesom man skulle gøre da man lige fik den..
    Når jeg så sætter til den min pc, åbner Itunes så. men så kommer der en lille boks op på min pc, hvor der står jeg indtaste min kode til tlf. før jeg kan komme videre.. ( jeg har sat en kode på min tlf. altså en slags tasteturkode) men problemet ligger i at jeg ikke kan taste den ind nogen steder på min tlf.?


  • #8   22. aug 2010 Ok mystisk den skal ikke tastes på pc'en så ?

  • nicki a
    nicki a Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #9   22. aug 2010 Nix, der står man skal gøre det på tlf.

Kommentér på:
Iphone siger simlås

Annonce