{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

jaydeepee P
jaydeepee P
Tilmeldt:
30. dec 2009
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 12

Svindlere og bedragere her på Baboo {{forumTopicSubject}}

Pas for alt i verden på når du køber noget her på baboo. Jeg har haft nogle grimme oplevelser hvor jeg har stolet på sælgeren og det endte med at jeg blev snydt så det driver. Mit råd.... KØB ALTID KUN FACE TO FACE. Folk har ingen skrubler og sender rask væk defekte ting og sviner dig til når du vil klage eller tager ikke telefonen. Fandeme synd at det er blevet sådan. Jeg køber aldrig noget mere herigennem. Men shit happens - og man blir klogere hver dag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svindlere og bedragere her på Baboo
  • jaydeepee P
    jaydeepee P Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 12
    #1   18. aug 2010 Ja det regner sku da ikke nu smiley

  • #2   18. aug 2010 solen skinner ikke lige nu. ikke her ihvertfald smiley

  • #3   19. aug 2010 Spis en tudekiks og lad vær med at spame forummet med emner der har været oppe 1000gange smiley

  • #4   19. aug 2010 Fedt.. Nu vil jeg så lige forklare min sag.. da jeg regner med at den der var henvist til mig...

    Jeg solgte en Harddisk til ham som jeg havde haft i min egen computer og formateret samme dag som jeg sendte den. Faktisk ca 1 time inde jeg gik ned med den. den virkede fint... Jeg har ikke haft svaret ham fordi jeg ikke har være hjemme de sidste par dage. og så vidt jeg ved har han ikke ringet da han ikke har mit nummer?


  • #5   19. aug 2010 Det er en af årsagerne til at jeg har lavet en hjemmeside, hvor snyder ikke får lang snor .. den ligger et sted som ingen ved smiley

  • Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 473
    #6   19. aug 2010 jajaja....de samme snydere findes på gul&gratis, dbs, qxl, alle de andre gallerier osv...... thats the risk of trading online on open forums smiley

    Dermed ikke sagt at det er fedt eller ok men det er de vilkår man har når man ønsker at handle på det grå marked (via nettet mellem private)


  • #7   19. aug 2010 Hovedreglen er vel bare at handle face to face og afprøve hvad man køber...

    Og så i øvrigt bruge den sunde fornuft, f.eks herinde hvor der er en fra Bornholm der sælger meget elektronik. Og man skal have tilsendt varen - altså så kan man vel godt lægge 2 og 2 sammen


  • jaydeepee P
    jaydeepee P Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 12
    #8   19. aug 2010 Bartender - det var nu ikke kun dig jeg henviste til

Kommentér på:
Svindlere og bedragere her på Baboo

Annonce