{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  telenor
  • stauer
    stauer Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 137
    #1   30. jul 2010 Udsolgt i alle butikker! Kun dem som sad i kø, der kunne få én. Gå ned og bliv skrevet op til næste sending

  • #2   30. jul 2010 micheal s : så det vil sige man skal skrive sig op? Før man ka få en iPhone 4.

    Hvornår kommer den "sending" igen ?


  • tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #4   30. jul 2010 hold da op et hysteri, det er da bare en skide telefon ,der er alt for stor at slæbe rundt på , den er ikke engang pæn , det er bare en flad firkantet stykke plastik med plastik glas.

  • #6   30. jul 2010 Tenna *Sælger min Aino *tjek annonce* : okay tak vil kigge på det =)

    tom A : idioter skal man lede længe efter.

    Chris ! : hahah.. =)


  • tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #7   30. jul 2010 chris, du skulle snakke ,sig mig blev du trukket ud af mors mave i ørerne
    og så forsvarer du en telefon med at kommentere mit udseende. hold da op . var du fyldt 12 ?


  • #9   30. jul 2010 Lars S : der ikke noget der hedder dumme spørgsmål . men dumme svar.. smiley

    hvis du ikke har lagt mærk til det, er dette her forum hvor ALLE må skrive det er de har på hjerte eller er itvivl om.. smiley


  • #10   30. jul 2010 Sendinger kommer hver uge, du får en spørgsmålet er bare hvor du ligger på listen.

Kommentér på:
telenor

Annonce