{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

SK
SK
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 69 Svar: 1.019

Internet i lejlighed {{forumTopicSubject}}

Jeg flytter i en lejlighed her d. 1 august. Jeg skal derfor have internet. I dag bruger jeg tlf stikket over til router/modemmet.
Det er der så ikke i lejligheden, men der er masser af internet stik (Det som også sidder i en computer/bærbar) Skal router/modem, så ikke bare køre igennem det? Det vel det samme som et tlf stik, bare nyere?

Andet spørgsmål ved jeg ikke om nogen kan svare på, ellers ringer jeg til udbyderen. Men lejligheden er på en gård, som er lavet om til en masse lejligheder. Alle sammen hedder 4 på adressen. Altså ikke 4a 4b 4c osv. Men bestiller jeg internet til adressen og siger det skal være til bævervej 4 feks, så det router/modem der bestemmer om der er internet, og ikke selve lejlgheden når der nu ikke er nummer? De åbner vel bare op for internettet på hele adressen, altså alle lejlighederne men det kun den som har boksen som får internet ud?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Internet i lejlighed
  • #1   15. jul 2010 du får jo bare boksen hvor koden til internettet er i - så har kun du adgang til nettet , da du er den eneste med koden smiley

• #2   15. jul 2010 Bestiller ved Fullrate og der får du jo bare en boks hvor du sætter netstik til, så det jo kun mig der kan bruge det... Bestiller nok med trådløs router, men ved alt om at konfiguere med password osv... Var bare usikker med forbindelse, da jeg bor hjemme lige nu, og der køre vi det gammeldags over tlf stikket smiley

• #3   15. jul 2010 Så er der ihvertfald styr på det - ang. med det nye tlf stik så ved jeg det ikke - selv har jeg you see som kører igennem tv-signalet, det kan tænkes at det også gør det hos dig ? smiley

• #4   15. jul 2010 Det må jeg håbe smiley

Kommentér på:
Internet i lejlighed

Annonce