{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

når man har lavet sin pc. {{forumTopicSubject}}

hey. det er fordi jeg skal have skiftede bundkort og ram og cpu. og når jeg har skiftede det. hvad sker der så når jeg starter den med den nye bundkort og ram og cpu?.
jeg aner ikke hvad der sker. nogen der kan hjælpe?

jeg har windows 7 home preium 64bit som jeg kan formatere disken. men skal jeg først formaterede min hardisk eller hvad?. kan i ikke lige prøve og forklare tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  når man har lavet sin pc.
  • #1   9. jul 2010 Der sker ikke andet end windows opdager du har skiftet hardware og at du skal registrere det igen smiley

• #2   9. jul 2010 jeg ville nu mene at du skal ominstallere dit win7 når du har skiftet så vitale ting. om du gør det før eller efter er sådan set ligemeget..

• #3   9. jul 2010 Ja du skal ha en ny Windows ind på HDD, du kan godt vælge at gøre det efter du har skiftet delene ud, den skal bare boote på CD/DVD drevet med Win7 DVD'en i.

Men gør du det skal du være opmærksom på at dit "gamle" Windows kommer til at ligge og fylde i en mappe der hedder "windows.old".
    Vil du undgå dette skal du formatere disken inden du skifter delene ud.

Håber det gav mening.

• #4   9. jul 2010 jamen når jeg skal formatere igos. så bliver jeg kun nød til at trykke formaterede og så sluk computeren. eller skal jeg trykke næste ?

• #5   9. jul 2010 du behøver ikke formaterer noget som helst.. MÅSKE finder windows selv ud af det, og laver ændringer, men JEG ville nok starte i fejlsikret tilstand, fjerne de gamle driverer, og installere de nye. .

• #6   9. jul 2010 jamen den skal formateres men ved bare ikke helt hvordan man gør altså når man kommer til siden hvor man skal formatere. skal jeg så bare slukke pcen. eller trykke næste?

• #7   9. jul 2010 giver det ikke sig selv... NÆSTE. . ???

Kommentér på:
når man har lavet sin pc.

Annonce