{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
15.909 visninger | Oprettet:

Har Elgiganten prisgaranti?? {{forumTopicSubject}}

Hej BB. Købte en Samsung bærbar pc hos Elgiganten i går (Lørdag) til 5300kr

I dag ser jeg så at i næste uges avis er den på tilbud til 5000kr.
Mit spørgsmål er så, kan jeg få de 300kr tilbage som jeg i princippet er blevet snydt for??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har Elgiganten prisgaranti??
  • Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 560
    #1   4. jul 2010 Bare gå ud og sig, at du spurgte sælger "nu kommer den ikke på tilbud i den nærmeste fremtid, hvortil han svarede nej" Så skal du nok få dem.

• #2   4. jul 2010 Sheriffen - Det vil jeg da prøve smiley Men ville da mene jeg SKAL have de 300kr tilbage alligevel?

• #3   4. jul 2010 som jeg i princippet er blevet snydt for??

Du er ikke blvet snydt for noget. Prisgarantien gælder jo kun i købsøjeblikket. Så med mindre du er utroligt nederen og lyver som sheriffen forslår, så kan du intet få

• #4   4. jul 2010 Kasper S - Mener nu nok Elgiganten har 14 dages prisgarantI??

• Kasper p
    Kasper p Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #5   4. jul 2010 hvis de ikke vil give dig de 300 kr. levere du bare den computer tilbage. De kører med 14 dages fuld returret, når du så har fået de 5300, går du bare ind og henter en ny til 5000 kr.

• Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 560
    #6   4. jul 2010 Kasper S - puds glorien tudeprins...

• #7   4. jul 2010 Kasper P - Også selvom den er pakket ud og startet op?

• #8   4. jul 2010 Jamen så vil jeg da bare returnere varen og få en ny smiley

• #9   4. jul 2010 du har 30 dages returret derude så der er ingen problemer

• #10   4. jul 2010 Jeg vil nu nok sige at som almen service fra el-gigantens side af burde de refundere dig de 300kr når de er klar over at den kommer på tilbud følgende uge eller de burde ha informeret dig om det.... men ak nej... det henviser IGEN til den total manglende service der forefindes i el-giganten

• Dennis .
    Dennis . Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 27
    #11   4. jul 2010 de har prisgaranti smiley
    man skal bare selv sige det .. de skilter ikke med det ..

• #12   4. jul 2010 de har ikke pris garanti det er 5 år siden de havde det

• Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 414
    #13   4. jul 2010 Man har KUN returet hvis butikken kører med det.. Det er IKKE et krav som køber, medmindre det er køb over internettet.. Så har man 14 dage

Karsten

• Dennis .
    Dennis . Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 27
    #14   4. jul 2010 hør nu her..
    elgiganten kører med 14 dages fuld returret, så man kan prøve tingene og levere det tilbage hvis ikke det er noget alligevel..

og pris garanti har de altså også, de skilter bare ikke med det!
    og ja arbejder i elgiganten.

• #15   4. jul 2010 du har jo 14 dages retur ret..

så hvis du ikk kan få de 300, så returnere den og køb en til 300 billigere.

svære er det vel ikke..

• #16   4. jul 2010 Elgiganten kører med 14 dages prismatch imod andre butikker, og prisGARANTI imod dem selv.

Dvs. hvis du finder den samme varer et andet sted får du den til samme pris inden for 14 dage. Så længe det er en fysisk butik, samt varen er på lager det pågældende sted.

De 14 dages prisgaranti, gælder hvis den pågældende vare bliver sat ned i pris de følgende 14 dage. Og der vil du ALTID få differencen retur.

Jeg arbejder selv i Elgiganten på tredje år, så ved hvad jeg taler om smiley

• #17   4. jul 2010 Fyrst Walther

Det er da fint du gør det, men så er det smuttet hen over hovedet på dig at prismatch ikke er noget El-giganten følger 100% længere, men noget de kan vælge at gøre og gør i mange tilfælde... dog ikke altid...

• #18   4. jul 2010 Alter Ego M

Nej det er rigtigt... Det kan "styres" fra sælger til sælger... men internt er det en meget dum ide hvis ikke man følger det opsatte regler med hvis varen er købt i en fysisk butik, samt varen er på lager.

Man gik i sin tid væk fra ordet prisgaranti fordi der ikke altid kan garanteres det er billigst. En garanti er ligeglad med hvilken butik der tales om.

I en prismatch kan prisen matches hvis varen og butikken er under de samme omstændigheder.

• #19   4. jul 2010 det er vel bare at tage den "retur" og slå den ind igen til den nye pris.

• #20   4. jul 2010 Er computeren blevet ringere ved at den samme model er på tilbud i den kommende uge ?

• #21   4. jul 2010 Jeg købte i sin tid min wii konsol i Bilka, hvor den var i restordre.
    Men da jeg så kunne komme ud og hente den, var den sat ned pga januarudsalg, og jeg sagde jeg gerne ville have diferancen(staves) tilbage, da jeg jo ligeså godt ku ha købt den, den dag den kom i butikkerne igen for billigere penge. Og det kunne ekspedienten(staves) da godt følge mig i, så jeg fik pengene tilbage smiley

Men med dit "problem", Kan du vel ikke, hvis den fx er købt en lørdag, og den er på tilbud om søndagen og ugen frem. Det jo ikke deres skyld, at du ikke har læst tilbuds aviserne smiley

• Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 414
    #22   4. jul 2010 Jeg har osse flere gange købt noget i Bilka, hvor det så er billigere ugen efter.. Jeg har da alle gange bare få penge forskellen tilbage..

Har osse forsøgt i Jem og Fix, der kunne jeg ingen penge hente..

Fjolser, der handler jeg så ikke igen..

Karsten

Kommentér på:
Har Elgiganten prisgaranti??

Annonce