{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

Forsinkelse af Iphone 4 ! {{forumTopicSubject}}

Apple har modtaget over 600.000 bestillinger den første dag på forudbestilling af iPhone 4. Det var langt mere end de havde forventet – og deres webshop kunne holde til. Det betød at mange forgæves kunne bestille den nye iPhone 4.

De mange bestillinger har betydet en forsinkelse af iPhone 4 i USA. Hvis man bestiller nu, vil den først blive leveret d. 14 juli – altså 3 uger senere end før. Dette kan muligvis påvirke leveringen af iPhone 4 i Danmark, som betyder at vi må vente endnu længere på den nye telefon. Dette er slet ikke bekræftet af Apple selv, men set fra Apples synspunkt, har Danmark ikke et stort marked for iPhones i forhold til mange andre lande, som kan betyde at de udskyder leveringen herhjemme. Det har vi set med leveringen af iPad, som endnu ikke er kommet til Danmark.

Vi vil vende tilbage så snart vi ved noget nyt omkring iPhone 4 og dens ankomst til Danmark.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsinkelse af Iphone 4 !
  • #1   18. jun 2010 Der findes ingen som Apple til at blære sig med en halvlunken succes...

• #2   18. jun 2010 Sikke en efterspørgsel. Glæder mig til vi får den i Danmark.

• #3   18. jun 2010 Ja, Apple brude have taget højde for det her.

• #5   18. jun 2010 i de 600.000 er alle teleselskaberne ikke talt med så alle vores efterspørgelser bliver lagt oveni

• #6   18. jun 2010 Så hellere en HTC EVO 4G smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #7   18. jun 2010 haha - det vil du nok fortryde.. Den holder til absolut intet. - skærmen falder fra hinanden bare man kigger på den smiley

• Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 560
    #8   18. jun 2010 Breaking News ... Nu kan jeg da slet ikke sove i nat....

• Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 560
    #9   18. jun 2010 Tina B - Heldig Mobil pusher du har dig der smiley

• Maj H
    Maj H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 171
    #10   18. jun 2010 Vel ikke så stort et tab for DK .. Med så elendig 3g dækning så kan man jo sjældent bruge telefonen fuldt ud

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #11   18. jun 2010 Denned S: Nå ja. Du har brugt din iPhone 4 i laaaang tid og derfor ved du det??

Maj: Hvis man holder sig til civiliseret steder er der fin 3g dækning :o)

• Maj H
    Maj H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 171
    #12   18. jun 2010 Tosse 2... syntes nu vi havde store problemer med at finde dækning i DK da vi havde mobil bredbånd 3g .. var faktisk kun i de større byer at det funkede såen nogenlunde

Her i Norge er der 3g overalt .. selv oppe på fjeldet

• Julemand .
    Julemand . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 135
    #14   18. jun 2010 Maj H - Jeg synes nu også vi har fin 3G dækning i Danmark. Ja, der er da døde punkter rundt omkring. Men har da endnu ikke været i en by hvor jeg ikke kunne få 3G forbindelse. Selv i en lille by som Indslev på fyn har jeg da 3G-dækning, så helt skidt er det bestemt ikke. Synes jeg ikke i hvert fald smiley

Kunne godt tænke mig den nye iPhone der. Det er den første jeg har overvejet. Synes rigtig godt om det nye design, og så det at de endelig er begyndt at bruge noget ORDENLIGT glas på den.

Den kommer nok til at koste en del ift. andre mærker med sammenlignelige specifikationer, men iPhone har klart den bedste musikafspiller på smartphone-markedet, så derfor er det den eneste smartphone jeg har i radaren.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #17   19. jun 2010 Tosse 2 - Idiot.. Det var skrevet til Poundedpie.

Kommentér på:
Forsinkelse af Iphone 4 !

Annonce