{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

HJÆLP!! Mangler key.. {{forumTopicSubject}}

Hey BB'er..
Står og skal lave eksamensopgave,men nu er min com brugt sammen, så har købt ny HD.. Og vil så ligge Windows Vista Home Premiun på den.. Men mangler en key.. Der er ikke nogen key på min com, da det er slidt af..
Håber der er en her inde som vil hjælpe mig, da jeg står og virkelig mangler den key..


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP!! Mangler key..
  • Mip .
    Mip . Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 90 Svar: 338
    #1   8. jun 2010 8XPM9-7F9HD-4JJQP-TP64Y-RPFFV
    Prøv den. Fandt den bare på nettet, ved ikke om den fungere.


  • #2   8. jun 2010 sidder der ikke en i bunden af din com? eller på siden? der følger som regel en verificeringskey med til alle computere der bliver solgt med windows...

  • #3   8. jun 2010 Er den så brudt sammen at du ikke kan starte den op? kan man komme i kontakt med windows kan man også hitte den kode den er installeret med. Ellers ring til microsoft support og få dem til hjælpe, de er slet ikke så farlige som man tror

Kommentér på:
HJÆLP!! Mangler key..

Annonce