{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flere programmer åbne på IPHONE?
  • #1   6. jun 2010 Ikke hvad jeg ved af da smiley

• #2   6. jun 2010 hvis den er jailbreaket så er der

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #3   6. jun 2010 ja backgrouder findes.. Ellers skal du vente til OS 4.0 kommer så kan du uden nogen apps

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#4   6. jun 2010 jo. Det er bekræftet at den får multitasking. og jo OS 4.0 kommer både til 3g og 3gs.. Men ikke til 2g tilgengæld..

• #5   6. jun 2010 tim r jo det kommer på 4.0 man kan få en beta af apple hvis man er laver apps til app store og det går min ven så han skaffede også lige en kopi til mig

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#6   6. jun 2010 Du da sørgelig.. Klart den er ustabil, det er en BETA!
    og desuden, jo det virker på andre apps.. Apples egne apps kan i forvejen på de den gamle firmware.. dvs. ipod kan f.eks.

• Martin .
    Martin . Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 129 Svar: 1.056
    #7   6. jun 2010 Backgrounder virker skam fint da.. Og så bruger man Proswitcher til at skifte mellem dem.

Kræver dog at iphonen er jailbroken.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#8   6. jun 2010 Joo det kan, -.-'

Apps'ene skal selvfølgelig opdateres til det først. Kig på youtube der er 100 videoer med folk der gør det med andre apps..

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#9   6. jun 2010 lol, så hellere ligne en kæmpe boon når man bliver taget i at snakke om noget man ikke aner noget om.. facepalm*

• #10   6. jun 2010 køb dig en htc legend eller lign, de multitasker helt perfekt smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #11   6. jun 2010 Hvorfor? Jo flere apps du har kørende, desto langsommere bliver telefonen.

• #12   6. jun 2010 babooms ged - en htc kan overhovedet ikk måle sig med en iphone !

• #14   7. jun 2010 Græskar Manden ! .

altså jeg kender super mange der ikke har andet en problemer med deres iphone 3gs, men ingen der har problemer med deres legend eller desire

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#15   7. jun 2010 Baboom's ged. Haha du da morsom.

• #16   8. jun 2010 Denned S

har ikke noget med morsom at gøre, det er sgu bare facts, er glad for jeg kom af med min smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#17   8. jun 2010 Ged, Min egen virker fint og har gjort det de sidste 2 år? Kender desuden en del andre der ikke har problemer med deres andet en fejl 40 - nogen har problemer, ja. Men du får det jo til at lyde som om det er stort set alle der har problemer og at alle HTC telefoner virker perfekt - hvilket jo umuligt kan være sandt.

Tim, ja?
    Eksempel 1: Start iPod, start noget musik. tryk på home, gå ind i et andet program - er vi enige om at den stadig spiller musik?

Eksempel 2: Backgrounder. start er program, luk det ned via background start noget andet. Luk derefter ned og se hvilket 2 programmer du har kørende. Hov ja, første program kører stadig.. Virker background optimalt - nej langt fra men ergo kan 3g'en også multitaske.

Desuden, Apple siger at multitasking ikke kommer til 3g af den grund at den er for langsom - det betyder jo ikke at den ikke kan. Det betyder at den måske ikke vil trække det 100% optimalt - og vil vædde med at der ret hurtigt ville komme et hack det gør det muligt at bruge funktionen alligevel.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #18   8. jun 2010 Synes nu min 3Gs er meget værd. Langt mere brugbar end min gamle Diamond.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#19   8. jun 2010 Tim nej du er til grin og desuden er det nemt at se at du nu kun har farlig ord at smide efter mig.. Ko igen næste gang - og til den tid så få styr på dine facts..

Alle de jailbreak programmer? Nævner 1. Desuden er de ikke dårlig til det. De er pisse gode til det, hvilket er derfor iPhone er så populær. ALLE kan sætte sig ned med en iPhone og have styr på det. Det er så sindsygt simpelt lavet. Ja copy/paste, multitasking er basic ting som senere er kommet - men virker det?.. I den grad! og virker det bedre end programmer der kræver JB? Ja igen..

Hvis de eksempler jeg giver der ikke har noget med multitasking at gøre, så vil jeg da godt lige høre hvordan du definerer ordet 'Multitasking' ?

Og nej påstod lige netop IKKE at 3g ville få multitasking. Du skrev "plus ingen ved om der rent faktisk kommer multitasking på 4.0
    og 4.0 kommer heller ikke til 3G men kun til 3GS og den nye som de kommer med" dvs. du skrev at IOS 4.0 ikke kommer til 3g hvilket er forkert.

• #20   8. jun 2010 stadig ikke det jeg forstår i multitasking.. du kan sidde og spille f.eks. 2 forskellige spil uden at skulle gå ud af det ene for at gå ind i det andet.. det kan du ikke på en iphone f.eks.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#21   8. jun 2010 Jo det kan du nu, med iOs 4.0 smiley
    iPhones kunne som jeg har prøvet at forklare, også før. Uden noget fusk, så kan du jo lukke iPod'en ned og så spille et spil mens dvs. både iPod og et spil ville være åbent = multitasking

Det kunne også lade sig gøre hvis du havde/har Jailbreaked din iPhone via et program. Desværre er det program så elendigt at det halve kunne være løgn - men det beviser bare at det var muligt - hvilket apple så har taget til sig og fået til et virker rigtig godt smiley

• #22   11. jun 2010 det er også KUN ipoden du kan bruge i baggrunden

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#23   11. jun 2010 ja. på firmwares før 4.0..
    Men det er stadig multitasking smiley

Kommentér på:
Flere programmer åbne på IPHONE?

Annonce