{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor mange ram i pc ?
  • #1   5. jun 2010 Manualen eller producentens hjemmeside, ellers hent programmet CPU-Z det kan fortælle hvilken ram type du har i

• #2   5. jun 2010 vil jo ikke vide hvilken type ram jeg bruger.. M;en hvor mange jeg kan sætte i??

• Thomas F
    Thomas F Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Svar: 9
    #3   5. jun 2010 Hvordan går den ud?

Hvis den bare går ud lige når i tænder den har i højest sandsynligt ikke sat dem ordenligt i..

• #4   5. jun 2010 har fundet ud af det.. En af min EDB venner, siger at det er fordi at det er 2 forskellige producenter.. Og så kan de ikke altid samarbejde..

• sebastian l
    sebastian l Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 50 Svar: 106
    #5   5. jun 2010 det er lige meget med producenten men rammenes hastighed og frekvens skal være den samme

• Thomas F
    Thomas F Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Svar: 9
    #6   5. jun 2010 Nej det er forket.Hverken producent, hastighed eller frekvens behøver at være det samme.

Det kan godt være at dit bundkort ikke understøtter lige nøjagtigt ram fra den producent du har, men det er yderst usandsynligt da de alle bliver lavet på mere eller mindre de samme fabrikker i østen.

Som jeg sagde før har i nok ikke sat dem ordentligt i. Prøv evt. at tage den gamle blok ud og kun prøve at starte op med den nye og se om det virker.

Kommentér på:
hvor mange ram i pc ?

Annonce