{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

Problemer med Zepto. Skærm uskarp? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg i flere uger haft min zepto frem og tilbage til reparation og jeg er ved at gå amok. Det handler om en Zepto Znote 6314W og da den blev købt fyldt med ret meget ekstraudstyr. Blandt andet et skide godt grafikkort så jeg har altid været glad for min knivskarpe og lækre skærm. Den røg til reparation pga. skærmen begyndte at blinke sort og den blev ved med at gentage den lyd der kommer hvis du f.eks. sætter et usb stik i. De skiftede skærm og converter og jeg fik den igen. (og betalte 1700 kr!) SAMME PROBLEM. Så kom den derind igen og hjem hvor jeg bare fik at vide at der var ordnet nogle printfejl (hvad end det er) men nøjagtig samme problem. Nu har den været derinde for 3 gang og han skulle have ordnet eller slået noget 3d instilling el. lignende fra. Jeg er ikke helt sikker, jeg ved bare at nu blinker den ikke mere men skærmen er til gengæld vildt uskarp og grumset. Jeg har tjekket opløsningen og det er på det højeste. Nu har jeg googlet og ledt i flere timer og kan ikke finde et svar.

Er der ikke en klog computer sjæl der kan hjælpe mig? Gider ikke sende den til rep. igen...

KENDER I ELLERS EVT. COMPUTER EL. ZEPTO FORUMMER HVOR JEG KAN FINDE HJÆLP?

Mvh. Eva


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med Zepto. Skærm uskarp?
Kommentér på:
Problemer med Zepto. Skærm uskarp?

Annonce