{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.107 visninger | Oprettet:

Iphone vil ikke oplade/synkronisere {{forumTopicSubject}}

Hej, har en iPhone 3Gs som pludselig er begyndt på ikke at ville registrere når man sætter stikket i den. I starten var det engang imellem, og så pludselig ville den bare ikke oplade, men gerne f.eks. spille musik via usb. Jeg tror det er et software problem, da jeg en enkelt gang har prøvet at lægge den til opladning, hvor den ikke viste den opladede, men da jeg så lavede et "hard reboot" på den, havde den fået mere batteri på da den startede igen.
Som det ser ud nu, reagerer telefonen ikke det mindste når men bliver sluttet til hverken oplader i stikkontaken, eller i computeren.
Da jeg tror det er et software problem ville jeg gerne have den gendannet, men det er jo svært når man ikke kan tilslutte den til computeren. Nogen der har nogle forslag?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone vil ikke oplade/synkronisere
  • #2   9. maj 2010 Jeg har 2 kabler, som der aldrig har været noget med.
    Plus min far har en ipod, min kæreste har en ipod, og flere af mine kammerater har en ipod eller iphone. Har prøvet 8-9 forskellige kabler nu, virker stadig ikke.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #3   9. maj 2010 Det kan være stikket i telefonen den er gal med. Aflever den til rep.

• #4   9. maj 2010 Det er klart det bedste at gøre men da den er jailbreaket, ville det jo være bedst hvis jeg lige fik den gendannet først. De er ikke så glade for det jailbreak derinde,

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #5   9. maj 2010 Hvis der er tale om et softwareproblem er det vel en fejl 40...

• #6   9. maj 2010 Ja det skulle man mene . Men tror jeg ikke det er alligevel.
    Den bliver kigget på imorgen.

Kommentér på:
Iphone vil ikke oplade/synkronisere

Annonce