{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.156 visninger | Oprettet:

billigste Iphone abb? {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg gået rundt og tænkt lidt på en købe mig en iphone.. Og da jeg tabte min mobil i forgårs tænkte jeg det måtte være tid, og nu når SE bliver ved med at faile med deres mobiler må det være tid..

Men så tænkte jeg på hvor får jeg det billigste abb.
Har set på telia's Ion abb, men det må da kunne gøres billigere :)?

Der skal hverfald være:
(Fri) internet.. Telia køre med tror det er 10gb så er hverfald så man ik overskrider det. SÅ noget lignende..
Fri sms
Måske lidt fri tale til nogle bestemte numre eller hverfald bare billige minut priser?

Lad mig høre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  billigste Iphone abb?
  • #2   16. apr 2010 Ja er også det jeg tænkte..

    Telia har alle dage være oppe i den dyre ende smiley
    Men ok vil da prøve at kigge smiley


    Andre bud er mere end velkommen hvis i er faldet over et godt "tilbud" smiley


  • #3   16. apr 2010 jeg har telia ion smiley Synes det er fint, og falder som sagt til 399 smiley

  • #4   16. apr 2010 Også, 3 er godt, kun opkaldsafgift du betaler ekstre

  • #5   18. apr 2010 Jeg har telenor.
    Men er skiftet over til bibob.

    For 50kr om mdr får du data pakke på 1Gb

    Tjek evt
    www.bibob.dk


  • #6   18. apr 2010 Hvis du køber de "billige" abb. Skal du jo lige være opmærksom på hastigheden ikke er den samme, og hvis du ser meget film og sådan, tæller mb hurtig op,

  • #7   18. apr 2010 BiBoB Data
    Når du er tilmeldt BiBoB Data har du mulighed for at bruge 1000 MB data med en hastighed op til 1.024 kbit/sek. via 3G netværket. Benytter du mere end 1000 MB data, betaler du kun 0,30 kr. pr. MB data udover de 1000 MB. Du vil løbende kunne følge med i hvor meget du har brugt af datapakken, under dine services på Mit BiBoB.
    Man kan kun benytte sig af BiBoB Data, hvis man har en telefon der understøtter GPRS eller 3G.
    Klik her for at tilmelde dig BiBoB. Er du allerede BiBoB kunde, kan du tilmelde dig på Mit BiBoB

    BiBoB Data koster 50 kr. om måneden, som vil blive trukket hver den. 1. i måneden. Hvis der ikke er nok taletid på kontoen, idet vi opkræver for den, vil servicen blive afmeldt.


    Men det er nok til mig.
    Jeg har næsten altid adgang til trådløs smiley


Kommentér på:
billigste Iphone abb?

Annonce