2.818 visninger
|
Oprettet:
Playstation 3 - Headset {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg spiller Modern Warfare 2 og har rigtig meget brug for et headset. Jeg har søgt på nettet og fundet flere headsets men de er alle med kun 1 "kop/hørebøf" ??
Jeg vil gerne have en "kop/hørebøf" til hvert øre så kan jeg ikke bare bestille et hvilken som helst bluetooth headset som li er mig og så tilslutte den til min Playstation 3 eller kan den ikke klare stereo i headsets siden alle headsets kun er med en "kop/hørebøf" på nettet!?
/Snderbk
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 40
- Der er også kun headsets med 1 "kop/hørebøf", så kan ikke li se dit link til spilpriser.dk skulle være nogen hjælp?
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 372
feb 2007
- Tak for linket. Desværre sidder jeg mere end 1 meter fra min skærm/PlayStation så headsettet skal være wireless.. Duer ikke det er med ledning.. Men ja, kunne du jo ikke vide
feb 2007
- Sikker? For ja, så er det jo bare at søge på nettet og finde et rigtig godt et og så tilslutte..
feb 2007
- Okay.. Jeg vil prøve.. Takker
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 372
jeg så at man også kan få en adapter til usb så du kan sætte dit normale headset til som har minijack stik, og så er det vel bare et spørgsmål om at have et seriøst forlængerkabel til
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 33 Svar: 358
Make your pick..
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 40 Svar: 591
feb 2007
Så er mit spørgsmål nu om PlayStation 3 understøtter A2DP??
- For ja, burde den jo egentlig at gøre da i alle nævner at hvis bar headsettet kører bluetooth virker det men vil li være sikker for står der bar om headsettet her..
Headsettet er: Philips SHB9000
feb 2007
- Tak for link.. Jeg vil kigge på det..
PlayStation 3:
- Hvad model er det for dit Sony Ericsson headset?
feb 2007
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.604
- til 275kr ca.
http://www.consumer.philips.com/c/cell-phone-accessories/shb9000_97/prd/in/
- prisen kender jeg desværre ikke..
Nogle der kender disse eller kan sige at de er gode nok set ud fra specifikationerne..?
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 10 Emner: 481 Svar: 2.076
feb 2007
- Ja men som john T siger, så er der også en vis længde på sådan en før den mister signal og det er også meget meget bedre med trådløs da jeg har iPhone og kan bruge den sammen med den også så..
feb 2007
- Okay. Når så det er et headset med USB er lyden så stereo og for det andet; hvor langt kan man så forlænge det USB kabel før lyden blir forringet???
feb 2007
- Okay. Mange tak.. Det der er problemet er fordi jeg aller helst vil have et trådløst headset af 2 årsager;
1: Jeg skal ikke bøvle med det lange kabel hele vejen fra sofaen, hen over stuebordet og om bag TV'et til PS'en hvergang jeg skal spille
2: Jeg har en iPhone 3GS som jeg så også kan bruge headsettet med når jeg får lyst/brug for det.
Så vidt jeg kan læse på nettet om disse 2 headsets så skulle deres lyd være rigtig god og slet ikke så ringe som du mener:
- http://www.consumer.philips.com/c/cell-phone-accessories/shb9000_97/prd/in/
- (link fjernet)
Troede slet ikke det var så svært at finde mig et headset men åbenbart
feb 2007
- Arh okay, nu er jeg med.. Men ja, det ville bare være bedst med et trådløst. Selvom prisen er dyr på de 2 headset jeg har linket til tror du så at de vil være gode til PS'en? Kunne være du kendte dem lidt for ville være rigtig surt at købe et headset hvor man allerede på første dagen blir skuffet..
feb 2007
- Okay, mange tak for alt hjælpen. Det var kanon!
God weekend.
Playstation 3 - Headset