{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

windows 7 / hjaelp {{forumTopicSubject}}

Hej,
Har faaet installeret windows 7 i udlandet da min computer gjorde vroevl der... hvilket jo betyder at jeg kun har et engelsk windows plus engelsk tastatur, paa min ellers danske computer..

Sidder nu med 2 danske cder den ene med windows 7 software og den anden staar der windows 7 ultimate languages.
Nogen de ved om jeg evt kan installere fra en af diskene det danske sprog paa min pc?
Eller evt hurtig lige kan give mig en lille forklaring hvordan jeg installere de 2 diske paa min pc, saa jeg faar et dansk program ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  windows 7 / hjaelp
  • #1   11. apr 2010 Hej Blomst.

Jeg vil råde dig til at få lagt dansk win 7 på din pc, hvis man skifter sprog på en engelsk version, skal man skifte tilbage til engelsk en gang imellem, for at få de rigtige opdateringer.

Det er jo egentlig kun ultimate versionerne der giver mulighed for sgrogskifte, men det kan godt lade sig gøre på andre versioner, men det er bøvlet

• #2   11. apr 2010 okay. det vil jeg goere

Sidder med 2 diske, danske..

Den ene staar der Windows 7 software DVD.
    Den anden staar der Windows 7 Ultimate - Plus 11 Language

Hvilken skal jeg bruge ??

• #3   11. apr 2010 Så skal du da bruge win 7 ultimate plus 11 language. Men det kræver du har en licens nøgle, den står typisk på undersiden af bærbare, og på kabinettet på stationære, og denne nøgle skal være skrevet til ultimate, det står på labelen hvilken version den er til

• #4   11. apr 2010 okay, .. problemet her er at min computer som koebt havde et Windows Vista, men det var aabenbart ikk saa godt.. saa det paa undersiden af min baerbare er jo til vista\en..

har bare faaet en DVD rom med det der vista paa..

• Andreas F
    Andreas F Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Svar: 2
    #5   11. apr 2010 Nøglen står heller ikke på computeren. Du kan ikke bare bruge en nøgle fra computeren, hvis der står "Ultimate" på, til forskellige Ultimate-cd'er.

Nøglen står på coveret/æsken, hvor cd'en har ligget i.

• #6   11. apr 2010 Hvis den win 7 du har ikke er en cracket version (ulovllig) så råder jeg dig til at købe en helt ny.

Andreas.

Hvor mange forskellige ultimate cder findes der lige

• #7   11. apr 2010 Nu spoerger jeg sikkert dumt.. men hvad betyder, eller hvad mener du med Cracket ?

• allan h
    allan h Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 648
    #8   11. apr 2010 en cracket version= priratekopi er en der er brændt ud på en dvd. hvor det ikke er en orginal windows version. med org licens nøgle

• #9   11. apr 2010 En cracket, er hvor de åbner op for alle win filerne, så sletter de lidt her og der, og lægger andre ting på. Eks firefox istedet for internet explorer, det kan være andre lyde, det kan være andre billeder, typisk vil programørens navn eller initialer være at finde over alt i programmet.

Der følger typisk trojanere og andre vira med, det giver problemer.

Win 7 er i forvejen latterligt billigt....... KØB DET

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #10   11. apr 2010 Hvad er dog det for en gang vrøvl Flemming!?

Piratudgaverne virker ligeså godt som de købte. De indeholder nøjagtig det samme program. Det eneste der kan være ændret er, at de ikke kræver en licenskode.

Der er IKKE ændret i filerne, der er IKKE trojanere og vira med.

Men man bør naturligvis betale for ægte programmer

• #11   11. apr 2010 Nikki P......

Den kan vi tage på et andet tidspunkt.

Men godt at vi er enige om at KØBT SOFTWARE er alfa og omega.

Du kan evt ringe til mig, så skal jeg berette dig en rigtig fæl historie om en piratkopi 50524435

jeg siger heller ikke at det er alle versioner der er snavset til

• #12   11. apr 2010 hvad er det for en version af win7 du har fået på i udlandet

hvis det er ultimate så downloader du bare dansk sprogpakke fra winupdate og vælger dk sprog i kontrolpanel.

har gjort det på min egen og virker upåklageligt på 6 måned nu

men kun med ultimate

• #13   11. apr 2010 Jan j, det ved jeg desvaerre ikke..

hvordan finder jeg ud af det ??

• #14   12. apr 2010 kig i kontrolpanel og systemoplysninger smiley

• #15   20. apr 2010 ah, hvor herlig, mange tak for hjælpen smiley

• #16   20. apr 2010 fik du det til at virke

• #17   21. apr 2010 ja! tusind tak for hjælpen ! smiley

Kommentér på:
windows 7 / hjaelp

Annonce