{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

ftp server {{forumTopicSubject}}

Mig og en har en windows 7 maskien vi ikke rigtig bruger men kunne godt tænkte os vi kunne ligge alle billeder og dokumenter ind på den så vi har noget backup f.eks.. hvis vi sidder på en anden computer et sted i danmark...

men vi er lidt lost i det, så ville høre om der var nogle der var en hej til sådan noget og kunne hjælpe hvilke programmer det kræver osv

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ftp server
  • #1   22. mar 2010 Ja, brug u-serv ellers så brug din browser. Det fungerer også helt fint.

• #2   22. mar 2010 min browser? ville gerne have den evt stod tændt så kunne jeg logge ind via min internetbrowser og ligge de ting ind jeg skulle gemme eller evt åbne

• #3   22. mar 2010 Ups, jeg misforstod dig. Nevermind smiley

• #4   22. mar 2010 ok.

• #5   23. mar 2010 der bruger jeg en Synology, den kan det hele og den koster ikke ret meget og den bruger ikke ret meget strøm,

• #6   23. mar 2010 Daniel P: vi ville helasts bruge den windows 7 maskien vi har ståede .. smiley

• #7   23. mar 2010 René S

tror ikke i skal begive jer ud i det, det lyder som om i ikke fatter hvad det handler om smiley

• #8   23. mar 2010 har fået en ftp til at være tændt og jeg kan godt hvis jeg er på samme netværk åbne og komme ind på den det er kun lige som jeg mangler at åbne den rigtige port

• #9   23. mar 2010 få fat i en windows home server version er windows, det er mega nemt og sætte op

• #10   23. mar 2010 René S
    ftp kører over port 21 af std... hvis det kan hjælpe dig...

• #11   23. mar 2010 det skal ikke være nemt det skal være fedt smiley

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 473
    #12   23. mar 2010 hej

Du gør således:

maskinen skal stå tændt når I skal online
    installer bulletproof ftp eller u-serv på den. under indstillinger sættes homedir til det sted på din hdd, du har dine billeder osv. liggende.
    lav en portforward for port21 trafik i din router til den ip, din win7 maskine står på
    derefter kan I på en browset hvor som helst via adressen ftp://wan-ip logge på jeres win7 pcs homedir derhjemme

/A

• #13   23. mar 2010 Anders T

det er ikke den rigtig fremgangs måde.

1. lav jeres eget styre system
    2. lav en ftp server funktion
    3. luk røven på irreterende folk der spiller smarte smiley

i skal da have fat i noget 2003 server, så kan i også lærer lidt, og der er mange flere muligheder smiley

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 473
    #14   23. mar 2010 rasmus>> helt enig, din "metode" er bedre. Den helt rigtige er jo at købe en server, evt. med en linux ftp server kørende og konfigurere den op...
    Det kræver viden, knowhow, $ og tid....
    Det lyder lidt overkill til Rene og Rene har måske ikke evnerne til det heller. Den metode jeg har beskrevet virker, også selvom man ikke er ekspert...

• #15   23. mar 2010 Anders T

for det første:
    hvis han ved hvordan man sætter en ftp op i bulletproof, så er det fanme lige før han også kan i 2003,
    for det andet kender jeg ikke særlig mange der kører med lovlig software (hentyder selvfølig ikke til han skal downloade det ulovligt eller noget:D )

• #16   23. mar 2010 Jeg bruger en Synology, den er lille og smart og kan sættes op hvor man vil, Men reelt,

hvis det bare er til og og overfører data til fra en anden, Så brug Fjernskrivebord eller teamwiever, de har begge en Push File funktion,

ellers installere et gratis Home ftp som de andre siger, Men det koster bare i strøm og ha en hel pc, Jeg bruger min Synology kasse til det, 3500gb, og den bruger knap 30watt under drift, og næsten intet på standby, plus den har et hav af funktioner,

Kommentér på:
ftp server

Annonce