{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.171 visninger | Oprettet:

kim p
kim p
Tilmeldt:
25. jan 2007
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 148

Hvilken bærbar skal man købe? {{forumTopicSubject}}

Nogen som kunne hjælpe med hvilken bærbar man skal gå efter, og evt. konkret model?

Den skal primært bruges til internet surfin samt office pakken. Den skal kunne holde strøm i lang tid. Have 2-4 USB porte. Trådløs internet. Og så ville det være fordel, hvis man kan få dock station til den.
Er meget i tvivl om hvilken skærm størrelse den skal have. Hader de små pc med ca 10" skærm da man ikke kan se så meget af gangen. Men på den anden side er det en fordel, at den fylder så lidt som muligt, da jeg skal bruge den når man er på "farten"

Hvad er forskellen på notebook, netbooks, bærbar pc?
Hvilken skal man gå efter? nogle direkte link til model? Evt. el giganten, fona, computer city, bilka? Jeg ønsker kun at købe ny med kvittering. Så lad venligst værd med at prøve og sælge din gamle til mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken bærbar skal man købe?
  • #1   13. mar 2010 Altså kan da fortælle at notebooks er normale bærbare , og netbooks er mini bærbare som f.eks er uden cd drev , og i 10'' skærme , men vil så os sige
    at ang. bærbar så er den her både billig og har batteritid op til 10 timer smiley

    (link fjernet)


  • #2   13. mar 2010 eller endnu bedre smiley den her

    (link fjernet)


  • #3   13. mar 2010 Netbooks er netbooks fordi de er lavet til nettet og intet andet... og selv det failer de grundet deres skærmopløsning ofte er helt LATTERLIGT lav.
    Netbooks er tilmed ofte fyldt med forældede chipsets, som Intels Atom processor kører på, og kører man med en Atom CPU er sandsynligheden ufatteligt høj for at du har verdens største bunke lort af et grafikkort, nemlig Intels egne integrerede... Du kan være heldig at finde en netbook med ION chipsettet, som skulle have et indbygget Nvidia Geforce 9300/9400, så kan den da vise lidt på skærmen.... Men alt i alt FORFÆRDELIGT underpowerede maskiner til dagligt brug.

    Køb noget med en Core2Duo, 15.4" skærm, 4GB ram og et grafikkort fra enten Nvidia (Geforce) eller ATi (Radeon), vil være mit forslag smiley Ligemeget hvad du så vælger, bare det er af den type, så har du lidt saft og kraft til den daglige dag.

    Mvh


  • kim p
    kim p Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 148
    #4   13. mar 2010 Okay. Takker for hjælpen.

  • kim p
    kim p Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 148
    #5   13. mar 2010 Så fik jeg været rundt og kigge hos el giganten, computer city og ekspert.
    Og det endte faktisk med at jeg købte ASUS BÆRBAR PC UL50VT-XX066V
    Så nu er den ved at starte op.Og så må jeg jo se hvad det er for noget. Så det glæde rjeg mig til smiley


  • #6   13. mar 2010 Den skal du helt sikkert nok blive glad for, der sidder udemærket hardware i sådan en maskine, og grim er den jo ikke smiley

  • #7   13. mar 2010 Du har go smag smiley held og lykke med den smiley

  • #8   16. apr 2010 kan den holde i 10 timer kan du få den til det, har os selv lige købt en:d

Kommentér på:
Hvilken bærbar skal man købe?

Annonce