{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Ingen billed på skærm {{forumTopicSubject}}

Hej.
Står med et lidt underligt problem.

Min stationær kunne lige pludselig ikke starte op og vise billed på skærmen, så jeg prøvede med et andet grafikkort og der virkede det fint, så sendte det andet til rep
Nu vil det andet kort så hellere ikke vise billed på skærmen, og den starter slet ikke op eller siger nogle bip lyde.

Hvad kunne det lyde som om der var galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
  • Hæk klipning 2.000 kr.
  • Nedrivningsopgave 5.000 kr.
  • Afhentning af gamle fliser 800 kr.
  • Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
  • Vinduespudser 800 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Ingen billed på skærm

Annonce