{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

RAM {{forumTopicSubject}}

hej folkens jeg står og skal købe nye dele til min com.. men ved ikke hvilke ram..
er der en som kan anbefale nogle som ikke koster over 1900 kr og det skal helst være 8 GB
har siddet og kigget inde på www.edbpriser.dk og kan bare ikke blive enig med mig selv.. håber der er en klog person som lige kan hjælpe mig..

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RAM
  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #1   1. mar 2010 Hvis bundkortet understøtter det skal du vælge DDR3 ram. Drop tanken om 8 gb. Du får det ikke brugt hvis du ikke sidder og arbejder med tunge billedeprogrammer osv. Køb 4 gb, så er der rigeligt saft og kraft på svinet smiley

• #2   1. mar 2010 Kan du ikke lige fortælle mig, hvad du skal bruge 8 gb ram til?

• #3   1. mar 2010 Njaeh... Så ramte man 32 bit barrieren, og så blev man klogere, eller, nogen gjorde så ikke, hehe.

Lige pt. er der i øvrigt 7 spil der understøtter/udnytter mere end 4 gb ram, heriblandt Crysis og Halflife2. Crysis er i øvrigt mere GPU-afhængigt end det er noget som helst andet, og enhver maskine der sælges i dag, inkl. netbooks, bør fandme kunne trække Halflife 2 uden problemer (det er fra 2004).

Snakker vi Autocad eller bare rendering eller konvertering mm., så ja, så er det meget rart at ha' mange gb ram, men det tvivler jeg nu på er tilfældet lige her smiley

• #4   1. mar 2010 tja, nu tænkte jeg bare at jeg ville prøve det.. smiley
    og den skal bruges til gaming
    desuden bliver bundkort og cpu også skiftet samt grafikkort..

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
    #5   1. mar 2010 Det er umuligt at anbefale RAM, hvis ikke du nævner bundkort og processor - alle 3 ting skal passe sammen.

Kommentér på:
RAM

Annonce