{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Problem med film på harddisk.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en film til at ligge på min harddisk.. der er en .iso fil så jeg åbner den med Daemon-Tools. Der er ikke CD drev i min com, og den åbner ikke en "Automatisk afspilning". Hvis jeg åbner D: drevet efter filen er monteret, er der to mapper: AUDIO_TS og VIDEO_TS.. i VIDEO_TS er der en masse filer.. men hvordan får jeg den til at afspille hele filmen, i stedet for jeg skal åbne hver enkelt fil hver gang den foregående del er færdig ? Er der et specielt program ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem med film på harddisk..
  • ­  ­
    ­ ­ Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 423
    #1   17. feb 2010 Kan du ikke højreklikke på "drevet" og så "åbn automatisk afspilning"?

• #3   17. feb 2010 Nej, har jeg nemlig os prøvet s; Tror måske det er fordi der ikke er CD-drev deri, så den fatter det ikke ordentligt .. s; Kan få den til at åbne alle filerne ved brug af noget der hedder Cyberlink PowerDVD som var på computeren.. men der hakker den bare igennem hele filmen, hvilket den ikke gør hvis jeg åbner filerne enkeltvis s;

• #4   17. feb 2010 Chris - Vil jeg da lige prøve smiley

• #5   17. feb 2010 Du er fandme GENIAL Chris !! smiley Tusind tak for den hurtige respons ! smiley

• #6   17. feb 2010 jeg syntes du skal frem over downloade virtual clone drive fra slysoft. det er det samme som deamon tools men det er meget bedre. det under støtter flere filer og hvis man har en iso fil dvs også en film så burde virtual clone drive bare se den iso fil/film som du snakker om som om den er i det dvd drev du ikke har. altså den tror at den iso fil du har åbnet med virtual clone drive det er en dvd film der sidder i et dvd drev

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #7   17. feb 2010 Det er lige meget, om der er et DVD drev i maskinen, for det er det Daemon Tools laver.
    Computeren tror, at der et i.

• henrik c
    henrik c Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 37
    #8   17. feb 2010 fremover så bare lad være med at mounte din iso fil. VLC klarer fint direkte afspilning ved at højreklikke og tryk afspil med vlc

• #9   17. feb 2010 enten forstår du ikke hvad jeg skrev eller skal du bare læse det igen. jeg siger intet om der skal være dvd drev i

Kommentér på:
Problem med film på harddisk..

Annonce