{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.230 visninger | Oprettet:

Ny Gamer bærbar ? {{forumTopicSubject}}

hej da jeg er ved at være lidt småtræt af at glo på en 15.4" skærm og vi har fået et Medarbejder løsning på arbejde

har jeg kigget på ny computer ..

Denne Computer har jeg lidt kig på

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=576876

der er også denne her men den er vel lidt ringere ?

(link fjernet)


Ville lige høre om de var pengene værd ?
vil mene at nr 1 lokker mest på grund af den store dejlige skærm.
men ved ikke om et GT 230 er godt nok ?
og hvad er bedst af i7 og i5 ?
de sagde til et møde det var Topmodeller men er sku ikke så meget inde i det der i7 og gt230 grafik

håber i kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Gamer bærbar ?
  • #1   26. jan 2010 kan ikke lige få linket til at virke men søg på hp.dk

    computer nr 2 er en HP Pavilion dv7-3190eo


  • #2   26. jan 2010 hmm ikke fordi jeg er specielt klog på computer eller noget, men jeg har virkeligt ikke haft gode erfaringer med hp. hvis du skal bruge en gamer bærbar, så ville jeg nok kigge på noget alienware eller en af asus's gamer bærbare smiley

  • #3   26. jan 2010 drop hp'en, den model er dårlig til at komme af med varmen, find dig noget XPS gejl istedet smiley

  • #4   26. jan 2010 sasan det var nu lige fordi vi kunne købe den gennem arbejdet smiley

  • Martin M
    Martin M Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
    #5   27. jan 2010 Hey mester smiley
    Den der HP lyder rigtig god, men jeg vil som de andre sige, at HP ikke er det bedste, og deres bundkort har det med at stå af efter kort tid smiley (taler af erfaring). Med hensyn til hvad der er bedst af CPU (processor) så er i7 den nyeste model og den kører med en højere clock-time (noget med hvor meget den kan yde - vist nok, er ikke helt sikker) end en i5, men ellers er der ikke den støre forskel på de to smiley
    Håber at det var en lille hjælp til valget, og at du kunne bruge det smiley


  • #6   27. jan 2010 martin

    mange tak smiley

    tja der er jo Alt mulig garenti på computerene fordi jeg kan købe den gennem arbejdet smiley


Kommentér på:
Ny Gamer bærbar ?

Annonce