{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nokia 5800 vs 5230 ??
  • #2   25. jan 2010 så kan vi hurtigt blive enige om at 5800 nok er den bedste. Tak for hjælpen

• #3   25. jan 2010 har selv nokia 5230 den er lækker. og dens kamera er dejligt selvom det kun er 2mp. men det har egentlig ikk så meget at sige om det 3,2 eller 2 eller 5..

Jeg synes 5230 er en lækker og god mobil. lidt svær i starten men det nok bare mig da det min første touch mobil.. smiley

kender ikke 5800 så .. .:)

• #4   25. jan 2010 jeg har selv en 5800 og er mega glad for den, men ville gerne prøve noget nyt, men vil ikk have den hvis den ikk kan gå på mit trådløse net, det bruger jeg nemlig meget. Og jeg kan se at 5230 har et andet skrivebord, ved ikk hvad man kalder det. Nogen der ved om man kan få det i 5800??

• #6   25. jan 2010 hvis du har telia så køb den med express.. 300kr også kan du beholde dem begge.. smiley

• #7   25. jan 2010 overvejer jeg også, tfor det er også den bedste tlf jeg har haft. men problemet er at den ikk er så god til det job jeg har, er entreprenør, så den bliver udsat for vind og vejr, og jord og grus, og har før prøvet med forskellige tasker og lignende, men det virker aldrig helt efter hensigten-

• #9   25. jan 2010 Anders N: Det er ikk fordi jeg vil have flere telefoner, har fire i forvejen, det var bare nysgerrighed, og for at prøve noget nyt smiley

Jeg tror bare jeg beholder min 5800, og så må jeg se hvor længe den holder smiley

• #10   25. jan 2010 jeg havde oss en 5800 før. Har aldrig været så glad for en telefon før. så smadrede jeg den, og har haft et hav af telefoner siden, og i lørdags købte jeg 5230'ern. Jeg kan sagtens leve med den uden WIFI og lidt bedre kamera. smiley

• #11   25. jan 2010 det er så lige de to ting jeg bruger mest i tlf, tager billeder hver dag på jobbet, og bruger mit wifi net til at overføre dem til com, så det ville jeg ikk kunne undvære.

• #12   25. jan 2010 hehe.. nej det kan jeg godt se er et mindre problem. Men jeg havde helt klart beholdt 5800.. smiley

• #13   25. jan 2010 det gør jeg helt sikkert også, ihvertfald til den ikk kan mere smiley

Kommentér på:
Nokia 5800 vs 5230 ??

Annonce