{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny harddisk, men er den god?
  • #1   22. jan 2010 64mb er jo harddiskens hukommelse som en slags ram, så harddisken har en større buffer gør den både hurtigere, og nogen gange mere lydløs,

• #2   22. jan 2010 den er god nok til blandet brug smiley
    havde ikke noget imod ha den i en bærbar smiley . bare pladsen smiley

• #3   22. jan 2010 Husk at partionere den smiley

Så du har flere små drev istedet for et stort. smiley

• #4   22. jan 2010 Ok. Men hvad med en på 1,5 eller 2 TB? Fordele/ulemper?

Ja ja, den skal selvfølgelig deles.

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
    #5   22. jan 2010 Bufferen er et lynhurtigt mellemlager. Ofte er det sådan, at der skrives og læses til samme område på disken, og her kommer en stor buffer til sin ret, da den så fungerer lige så hurtigt som en SSD (Solid State Drive). Ulempen med en stor cache er, at hvis din computer crasher, inden cachen er skrevet til disken, så er der risiko for, at du mister data, eller at der opstår fejl i filsystemet.

WD's green serie er uegnet til højtydende systemer (gamercomputere mv.), idet den skifter mellem 5400rpm & 7200rpm, og det nedsætter ydelsen ganske meget. Hvis du vil have en seriøs hurtig disk, så overvej denne:

(link fjernet)

Det er pt. den hurtigste disk i 3,5" @7200rpm segmentet.

• #6   22. jan 2010 Baboom Producer, det fraråder jeg helst folk at gøre smiley men sådan er man så forskellige smiley .

eneste rigtige er en solid state eller bare en Raptor hdd til windows programmer og spil.

også en hdd ved siden af til lager smiley .

efter jeg har hørt en lille fugl synge om det ikke er det "sundeste" at gøre med en harddisk at dele den op for meget. hæng mig ik op på det. men selv er jeg imod det smiley . grundet det ik hljælper nok, for hvis harddisken får lidt bad sectors så ryger alt alligevel smiley

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#7   22. jan 2010 Kenzi .: En harddisk dør ikke komplet af, at der kommer bad sectors. Moderne diske har fejlkorrektion, der gør, at bad sectors springes over.

Partitionering af en stod disk er en fordel, fordi man kan have systemet på en partition og data på en anden. Hvis systemet så crasher, så kan man formattere og geninstallere på system-partitionen uden at det går ud over data-partitionen.

Men 1 disk til system og 1 disk til data er helt sikkert bedre smiley

• #8   22. jan 2010 Phreak , sig det til min 5 måneder gamle harddisk, som pludselig havde 2472 bad sectors.

• #9   22. jan 2010 Ja den er go

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#10   22. jan 2010 Kenzi .: Din disk må være en mandagsmodel smiley

• #11   22. jan 2010 Phreak - samsung når det bedst smiley også heldig som man er , er zeptos garanti indstillet smiley

• #12   22. jan 2010 Phreak - Nu den du linker til, den har jo "kun" 32 mb cache.

Ved godt at man burde ha en SSD til OS, og en alm til data. Men det kommer ikke til at ske a den grund at jeg er nærig, og jeg har ikke plads til 2 HD.

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#13   22. jan 2010 Kenzi .: Zepto er et andet ord for mandagsmodel. Intet godt er kommet derfra, og det er kun godt, at de er gået konkurs smiley

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#14   22. jan 2010 SuppeHue: Størrelsen er ikke lig gørelse. Jeg ville vælge F3'en fremfor WD'en selvom cachen er mindre.

• #15   22. jan 2010 Phreak - enig smiley men var sku lidt nærig da jeg sku ha en computer til 3 måneder skole. ^^ . siden da har den kun kørt teamspeak server :S

Kommentér på:
Ny harddisk, men er den god?

Annonce