facebook spil hakker.. {{forumTopicSubject}}
kæresten har et spil på facebook som hedder noget med world cafe..
det hakker helt vildt. jeg har prøvet med forskellige forbindelser, og det hakker ved alle forbindelser. både ved en kabel på 2 mbt. en kabel på 8 mbt. og mobiltbredbånd på 5 og på 10 mbt.
så jeg har konkluderet at det ikke er forbindelsen.
selve pc er på 3gb ram. og 1.8 GHZ ikke alverden men burde være nok til at sølle jave spil.
jeg har kigget på performance på pcén når hun er på.. der svinger den mellem 50 og 93!! % uden at hun har noget kørende i et andet vindue..
hvad pokker kan det være? shockwave er og adobe er updateret.
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 152 Svar: 977
ellers vil jeg sige en virus eller spyware der trækker en masse resurser..
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 46 Svar: 1.759
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 802
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 195 Svar: 544
Firefox kører det bedst hos mig.,
explore og Chrome kan slet ikk følge med sådan er det hos mig
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 23 Svar: 246
jan 2008
Dælme ikke nemt når man allerede er hooked på det lort...
jan 2008
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 46
NB burde min maskine på 1.8 GHZ og 3 GB ram ikke vil hurtigt nok til at spille et spil fra Zynga??
feb 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 4 Svar: 14
nov 2013
Følger: 1 Svar: 1
Kan se at det er lang tid siden at der har været kommenteret her, så hvis der er nogen der har fundet en løsning høre jeg gerne fra jer
Tror ik det har noget med netforbindelsen at gøre for jeg har en 20/20 forbindelse
Jeg har prøvet at spille i firefox, explorer og google chromer uden nogen forskel.
Jeg tror bestemt at det har noget med ens pc/bærbar at gøre, for har prøvet at spile mine spil på en anden bærbar og der fløj spillene bare derudaf og + at der var andre effekter man kunne se.
Spørgsmålet er om det kan have noget at gøre med den type grafikkort man har i som ik kan følge med spiludviklingerne eller at man har en masse spy/mallware???????
facebook spil hakker..