{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.048 visninger | Oprettet:

facebook spil hakker.. {{forumTopicSubject}}

kæresten har et spil på facebook som hedder noget med world cafe..

det hakker helt vildt. jeg har prøvet med forskellige forbindelser, og det hakker ved alle forbindelser. både ved en kabel på 2 mbt. en kabel på 8 mbt. og mobiltbredbånd på 5 og på 10 mbt.

så jeg har konkluderet at det ikke er forbindelsen.

selve pc er på 3gb ram. og 1.8 GHZ ikke alverden men burde være nok til at sølle jave spil.

jeg har kigget på performance på pcén når hun er på.. der svinger den mellem 50 og 93!! % uden at hun har noget kørende i et andet vindue..

hvad pokker kan det være? shockwave er og adobe er updateret.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  facebook spil hakker..
  • #1   13. jan 2010 og java er også opdateret?

ellers vil jeg sige en virus eller spyware der trækker en masse resurser..

• #2   13. jan 2010 Det er computeren der ikke kan trække det fordi det kører over en hjemmeside hvor der sker så meget desværre :\ har selv lige købt ny computer og den gør det ikke, men min gamle gjorde.........

• #3   13. jan 2010 Spil på facebook er som reglen lavet Flash, det var i gamle dage man lavede spil i Java. Flash er vector baseret, ergo kræver det lidt mere af maskineri at afvilke et flash spil ordentligt. Det kommer også an på hvordan og hvorledes de har lavet det spil. Shockwave var også i gamle dage smiley Iøvrigt så er flash meget langsommere på en Mac end på en PC (bliver dog lavet om i den næste flash opdatering til Mac)

• #4   13. jan 2010 Hva browser bruger du?

Firefox kører det bedst hos mig.,

explore og Chrome kan slet ikk følge med sådan er det hos mig smiley

• #6   13. jan 2010 Jeg bruger crome og har samme problem... nu skriver i firefox og opera - hvilken er bedst?

• #8   13. jan 2010 "Det eneste man kan gøre er at droppe at spille dem :)"

Dælme ikke nemt når man allerede er hooked på det lort... smiley Men tak, jeg vil prøve at hente firefox i stedet

• #10   13. jan 2010 enig.. det er egentlig uhyggelig som man kan blive bidt af det smiley

• #12   13. jan 2010 jeg bruger netop en Safari Browser.. en de de lidt hurtigere.. jeg har for længst droppet explorer da det tager alt for langt tid om ingen ting.. jeg vil dog prøve firefox..

NB burde min maskine på 1.8 GHZ og 3 GB ram ikke vil hurtigt nok til at spille et spil fra Zynga??

• #14   16. dec 2010 har nu downloadet og igang med firefox men når skal jeg have flash player men når jeg downloder den så kan jeg ikke installere den der står at firefox er ikke dækket til at kunne bruge flashplayer

• John R
    John R Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #15   15. nov 2013 Jeg har os de samme problemer.
    Kan se at det er lang tid siden at der har været kommenteret her, så hvis der er nogen der har fundet en løsning høre jeg gerne fra jer smiley
    Tror ik det har noget med netforbindelsen at gøre for jeg har en 20/20 forbindelse
    Jeg har prøvet at spille i firefox, explorer og google chromer uden nogen forskel.
    Jeg tror bestemt at det har noget med ens pc/bærbar at gøre, for har prøvet at spile mine spil på en anden bærbar og der fløj spillene bare derudaf og + at der var andre effekter man kunne se.
    Spørgsmålet er om det kan have noget at gøre med den type grafikkort man har i som ik kan følge med spiludviklingerne eller at man har en masse spy/mallware???????

Kommentér på:
facebook spil hakker..

Annonce