{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Sony ericsson satio? {{forumTopicSubject}}

ja, jeg overvejer lidt at købe den nye SE Satio.. er der nogen der har kendskab til den, og kan fortælle mig både positivt og negativt om den? Kan den kobles på et trådløst neværk i huset herhjemme, så man kan gå på nettet som på en computer? er der gps i telefonen osv osv? på forhånd tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sony ericsson satio?
  • #2   13. jan 2010 Min kæreste har sådan en og jeg kan altså ikke kade den være , den tlf er for fed og er overhovedet ikke langsom i touch !!

• #3   13. jan 2010 Jeg har "prøvet den" og jeg synes virkelig dens touch er SÅ dårlig!! Man skal virkelig trykke meget før den registrer noget, i forhold til min samsung f.eks...

men tag ned i din nærmeste TDC butik og afprøv den..

• #4   13. jan 2010 Det lyder ikke særlig lovende.. Skulle jeg hellere tage at holde mig til en iPhone 3gs 32gb? Det eneste der er med iphonen er at den kun er med 3mp camera, hvor satioen er med 12,1mp. Jeg syns dog også at iPhone er 100000 gange federe.. Men hvad ville i vælge af de 2? (:
    og mange tak for alle jeres svar!

• #5   13. jan 2010 Jeg havde valgt at købe en anden, evt til billigere penge og så et digital kamera ved siden af.. Det lader til det er fordi den har et godt kamera at du er intra i satio'en? smiley

• #6   13. jan 2010 det kan godt ske at du synes touch'en er god.. men vi er alle forskellige, og i folhold til touchen i min samsung så er den i satio'en dårlig!

• #7   13. jan 2010 Touchskærmen: Denne touchskærm har, udover et virkelig skarpt billede, en fantastisk god responsevne. Den reagerer præcist og det gør det til en drøm at navigere med. Sony Ericsson har tidligere lavet gode touchskærme, men denne overgår alle andre (kilde Telia)

Sony Ericsson er med Satio sluppet godt fra touchdelen, hvor alt er fingervenligt, og hvor menuer og programmer reagerer øjeblikkeligt. Brugerinterfacet er heller ikke smurt ind i widgets eller eyecandy - "keep it simple stupid" (KISS-princippet) fungerer i dette tilfælde forbløffende godt (kilde mobilsiden)

Dens touch er ikke dårlig efter min mening og har kikket rundt på nettet og taget to meninger med her osse smiley

• #8   13. jan 2010 meningerne fra nettet kan man jo ikke bruge til noget.. Det er ens egen oplevelse man skal bruge som erfaring..

• #9   29. jan 2010 Det er sjovt så mange skriver de oplever problemer med den. Langsom touch? Aldrig. Af en resistiv skærm at være er den sublim (hvor iPhone og nogle af Samsungs telefoner bruger capacitiv skærm - googl det, og læs forskellen.)

Jeg har selv lige købt en Satio, og aldrig har jeg været så begejstret for en telefon. Skærmen er hamrende skarp, den har en god, kraftig lysstyrke og god touchrespons. En stylus er unødvendig, den fungerer overraskende godt med en finger.
    Lyden er også i topklassen, kun én højttaler men den spiller sgu godt. De medfølgende høretelefoner er helt fine til den almindelige forbruger, men intet at råbe hurra for.

Kameraet er vildt. Sindssygt gode billeder, mange fede funktioner som fx BestPic kendt fra Sony's Cybershot kameraer, hvor kameraet tager en masse billeder inden for få sekunder, og lader dig vælge hvilket du finder bedst.
    SmileShutter har den også, og det fungerer virkelig godt.
    Manuel fokus, kaldet 'Touch-focus' er en fed detalje - denne lader dig trykke på skærmen hvor du vil fokusere i billedet, og den gør det. Jeg prøvede denne funktion af med en dvd-boks i forgrunden og en gajol pakke i baggrunden, tog 2 billeder kort efter hinanden hvor jeg fokuserede på hhv. gajol-pakken og dvd-boksen i hvert billede, og det var meget tydeligt hvad der blev fokuseret på.

3D-acceleration er også noget Sony har gjort en stor del ud af. Fx kan den køre nogle iPhone spil, som fx 'Ferrari 3D Evolution' glidende og med fuld accelerometer understøttelse, hvilket vil sige at styringen foregår ved at dreje telefonen til den side du vil dreje bilen.
    Disse spil skal dog porteres, hvilket er en kæmpe proces.
    Satio er udstyret med en 600 MHz processor, 256 MB RAM og en 3D-grafikchip, så det er ingen overraskelse at den kører både spil og kamera så godt. Det er fx også muligt at tage billeder mens du hører musik, eller være på nettet og høre musik samtidig.

HVIS du ikke orkede at læse det hele kan jeg også gøre det kortere -

KØB DEN! Du bliver ikke skuffet.

- Dog skal jeg tilføje at jeg har hørt om tilfælde, hvor købere har fået en Satio som ikke har fungeret optimalt; disse har gået til deres teleselskaber, som ofte gør det at de fjerner al software fra telefonen, geninstallerer styresystemet (Symbian) og opdaterer telefonen. Efter sådan en omgang har jeg kun hørt folk sige, at telefonen har virket upåklageligt.

• #10   29. jan 2010 Hvis jer der synes touchskærmenen er dårlig har prøvet den hos en forhandler.. Så tænk over hvor mange der har prøvet den før jer, og måske smadret fingeren ned på touchskærmen, med det ene formål at sabotere det for andre.
    Har I prøvet den på egen hånd, evt. gennem en ven er det åbenbart et uheldigt eksemplar I er stødt på.

Kommentér på:
Sony ericsson satio?

Annonce