2.629 visninger
|
Oprettet:
Inaktivt simkort ? HJÆLP ! {{forumTopicSubject}}
Har en sony erricsson w715 , og har virket fint indtil idag, hvor den pudselig skriver inaktivt simkort ? :s og derved funger mobilen jo ikk'. men hvorfor gør den pludselig det ?
og hvad kan jeg gøre ved det ?
og skal siges simkortet virker fint i andre mobiler , så det er ikk fejlen (:
Mvh. Mejlby
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 11 Svar: 31
jan 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 100
Kontakt din teleudbyder og hav dit simkortnummer klar, så kan de se hvad årsagen er
sep 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
Telefonen har du virket med den software som er deri, og den holder vel ikke bare op med at virke.
Dani, øhh hvad laver du så hos Telenor?
Hvis hans kort er spærret, ville det vel ikke virke i andre telefoner, vel?!
Arbejder IKKE i et teleselskab.
jan 2007
Jeg arbejder som supporter for telenorbutikkerne.
At det virkede fint i andre telefoner havde jeg ikke læst, men så er det sandt at det ikke skyldes en spærring fra operatørens side. Telefonen er måske simlåst, eller simkortet er af meget gammel dato.. Der er enkelte simkort som kun fungerer i ældre telefoner hvis de selv er af ældre dato..
jan 2007
sep 2008
Danni.
"Du dumper lige forbi en tråd for at disse de eneste mennesker der forsøger at hjælpe manden"
Hvad pokker er det for en hjælp, når den er forkert?
"Jeg arbejder som supporter for telenorbutikkerne." - Nå og?
Du lytter jo åbenbart ikke til hvad kunderne så fortæller dig.
"At det virkede fint i andre telefoner havde jeg ikke læst"
Nej, men du har åbenbart heller ikke læst det andet han skrev
Jeg kopierer det lige for dig "Har en sony erricsson w715 , og har virket fint indtil idag, hvor den pudselig skriver inaktivt simkort"