652 visninger
|
Oprettet:
Hvorfor så mange Iphones til salg? {{forumTopicSubject}}
Jeg overvejer at anskaffe mig sådan en touch-telefon ala. Iphone, SE Aino, HTC, LG Viewty osv. Men jeg undrer mig over, hvorfor der lige akkurat er så mange Iphones til salg, som er næsten helt nye? Gider folk ikke have dem alligevel eller hvad? Er Iphones noget lort der hele tiden går i stykker eller hvad?
Og hvad ville i anbefale inden for den slags telefoner? LG Viewty fås uden abbonnement for 1000 kr. fra ny, så den ligger jo væsentligt billige end de andre, og samtidig har den et fedt design..
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 240
Jeg havde før Samsung HD fed tlf godt kamera m.m.
Men folk skifter jo tlf idag som de skifter "ham" på pikken efter en spiller.
Så tror nu der lige så mange htc nokia og ericsson til salg. De er bare alm og "ses" ikke på samme måde.
Og som "MR. Kæmpe diller ™" siger er alt nyt "ps3,iphone og div" nemt at snyde med. De findes jo desværre og de findes meget her inde
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 95 Svar: 389
DON Corleone ! - Ja, det er sådan en model jeg har kigget på, men jeg skal købe den fra ny i en butik
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 26 Svar: 349
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 240
Der er værdi tab på alle tlf. Men man ikke er kommet gratis eller meget billigt til dem. Men det lever man jo med.
Men det DON Corleone mener er. Man kan f.eks købe en iphone ved 3 for 1kr. Kan man sælge den videre for 2000-3000kr Så har man jo lidt flere penge i hånden. Men ja det kan slet ikke betale sig, men en måde at få hurtige kontanter.
Bjarke T
Nokia er godt, det er helt sikkert. Men ikke det eneste/bedste.
Iphone er god på sin måde hvis man er til det system.
Og Nokia er nokia ligesom ericsson er hvad ericsson er.
Iphone er nyt og sjovt.
Hvorfor så mange Iphones til salg?