{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.659 visninger | Oprettet:

Kan min bærbar trække WoW? {{forumTopicSubject}}

Goddag. Jeg har WoW installeret på min bærbar, men det lagger mere end ekstremt når jeg er inde i spillet, og jeg har på fornemmelsen at det er min computer der simpelthen er for dårlig.
Er der nogen kloge hoveder som kan bekræfte det, eller sige hvad jeg evt. kunne gøre?.
I får lige lidt info, som i kan gå ud fra.

Model : HP 550
Proccesor : Intel(R) Celeron(R) CPU
550@2.00GHz 2,00GHz
Hukommelse(RAM) : 2,00 GB
Systemtype : 32-bit Operativsystem

Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family

Håber der er en som kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan min bærbar trække WoW?
  • mig s
    mig s Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 17
    #1   31. dec 2009 har en hp magen til den har kørt det uden problemer jeg kører med windows 7

• #2   31. dec 2009 hejsa sæt opløsningen ned til det laveste det bør hjælpe meget, og evt. er det dig net forbindelse der er for langsom.

• #3   31. dec 2009 mit net er iorden. jeg spillede det før i tiden på min stationære, som ikke er her hjemme mere.
    Jeg bruger Vista. Kan det være Vista der har skyld i det hele?, Og ang. opløsningen. Jeg har sat opløsningen ned til det dårligste, på computeren og inde i spillet. Man kunne næsten ikkese noget pga. low pixels selvf. Men det laggese også smiley - mindre.

Jeg vil sige at da jeg for første gang åbnede WoW på min computer var grafikken elendig, og der manglede frames, og en masse grafik. Man kunne ikke se links, eller de felter man skulle skrive i, for at logge ind OG en masse andet!, MEN det laggede ikke. Men måtte have det fjernet fordi man slet ikke kunne spille med det. Jeg kunne nemlig heller ikke se mine actionbars, eller se hvad andre folk hed, og så var de iøvrigt helt sorte. (jeg har et screenshot af login, hvis det skulle være jer nødvendigt)

Jeg fandt en løsning på problemet, og det var at jeg inde i spillet skrev dette

/console fixedfunction 1

Og så var grafikken sgu som den skulle være. Hurra!. Men så var der jo lige det problem at det lagger så meget at det ikke er værd at spille.

hm.

• #4   31. dec 2009 ok du kører vista, end of chapter, der er problemet.

• #5   31. dec 2009 du har da for lidt ram :s det vil jeg da mene du har smiley

• #6   31. dec 2009 Kører windows 7 istedet..

det er meget bedre end vista til spil smiley

• Motip i
    Motip i Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 115
  • #8   31. dec 2009 Jensen N

vrøvl

man kan sagtens køre wow med 512mb ?

• #9   31. dec 2009 Sasan ja men nu det jo ikke kun vista der køre på den computer der køre osse msn så køre der nok osse div andre programmer tror de 512 bliver svært at holde den på der er nok osse et grafikkort der tager noget af rammene

• #10   31. dec 2009 Motip I

kørte lige den test og fik resultatet

Sorry, your computer does not meet the minimum specifications required to run this product. Please review the details below for more information.

Minimum: Intel Pentium 4 1.3 GHz or AMD Athlon XP 1500+
    You Have: Intel(R) Celeron(R) CPU 550 @ 2.00GHz

• #11   31. dec 2009 er windows 7 ikke noget man skal ud og købe til mange penge, eller hvordan er det, det hænger sammen?

• #12   31. dec 2009 og mine filer bliver vel slettet når jeg opgradere fra vista til windows 7?

Kommentér på:
Kan min bærbar trække WoW?

Annonce