{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
332 visninger | Oprettet:

TouchPhone HELP!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkig efter en rigtig god Touchphone til en OVERKOMMELIG PRIS. Jeg er IKKE ude efter en iPhone, men ellers vil jeg godt høre nogle anbefalinger, både plusser og minusser. Fortæl mig lidt om jeres erfaringer og hvorfor jeg lige netop skulle overveje at vælge den telefon.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TouchPhone HELP!!!
  • Kristina F
    Kristina F Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 34
    #1   26. dec 2009 Jeg har en Touch Phone til salg 8-)

• Maroccan
    Maroccan Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 29
    #2   26. dec 2009 Tror han leder efter nogle gode råd fra de mennesker der har Touch mobiler og ikke salgsannoncer.

Kan se du har skrevet du ikke er ude efter en Iphone, har haft flere Touch mobiler, men ingen af dem er halvt så gode som Iphone, jeg synes det er den perfekte telefon :).

• #3   26. dec 2009 Jeg mangler noget info omkring hvilke telefoner der kunne være reelle. Telefonen skal blot indeholde touch og ikke være en cyber-telefon med 117 forskellige funktioner. Den må godt være stilren, ikke alt for stor og gerne med et kamera på minimum 5 mega-pixels.

• #4   26. dec 2009 Jeg har en Samsung Touchwiz F480, og den kan jeg varmt anbefale smiley

Den kan have en tendens til at blive langsom i optrækket, hvis man ikke sørger for at rense sine beskeder ud når de når omkring 200 stk i hhv. både indbakke og udbakke. Men ellers - er der intet problem med den.

Batteri holder, hos mig, snilt i en uge, hvor jeg bruger både facebook app., kamera og sms'er samt snakker i moderate mængder.

Kameraet er også helt i orden smiley Det er på 5 mp, som jo ikke er så meget i 'dagens' standard, men siden det er dit minimum, er det jo ok smiley

Jeg syntes personligt at den er lækkert lavet, og er nem at finde ud af. Eneste minus som jeg ærger mig lidt over i ny og næ, er at når man har tømt memory kortet, skal man huske at gå ind i sit kamera, og indstille det til at gemme på memory card igen.

her kan mobilen ses, samt udforskes nærmere:
    (link fjernet)

• Maroccan
    Maroccan Tilmeldt:
    dec 2009

#5   26. dec 2009 Har haft Samsung F480 Touchwiz, synes den mildest talt er pisse belastende, at skrive på osv smiley det en lorte telefon IMO.
    Men smag og behag.

• #6   26. dec 2009 Kunne ikke være enig med Billigt-Streetwear(:

• Maroccan
    Maroccan Tilmeldt:
    dec 2009

#7   26. dec 2009 Hehe smiley Thx.

• #8   28. dec 2009 Tusind tak for din respons missK, jeg har besluttet mig for at købe telefonen du har anbefalet og kan da ikke sige noget dårligt om den endnu, så indtil videre er jeg meget tilfreds med købet smiley Så mange tak.

Hvad jeg godt kunne tænke mig at vide er så, hvorfor det er at Billigt streetwear, så mener at det er en lortetelefon, for der skal vel mere til end bare at den er belastende at skrive på, der gør at telefonen er lig med lort.

Kommentér på:
TouchPhone HELP!!!

Annonce